Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Возврат техники

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 5 минут Количество просмотров: 424
Рейтинг:
0
Дата публикации: 03.09.2024

Недавно нашей команде задали вопрос: “Купила ноутбук и через неделю он перестал работать , есть чек, но физический магазин отказывается делать возврат. Как решить вопрос с возвратом денег”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

Лучший ответ
01.09.2024 14:58:28
Вітаю. Захист ваших прав здійснюється в судовому порядку. Варто відзначити, що покупці недоброякісних товарів звільнені від сплати держмита за звернення до суду. Залучаючи адвоката, пам'ятайте, що крім компенсації за неякісний товар і інші витрати ви, цілком можете розраховувати, на відшкодування немайнової шкоди. Нерідкі випадки коли магазини спочатку не хочуть приймати товар назад або продавець не повертає гроші, але побачивши що ви маєте намір звертатися або вже звернулися за юридичною допомогою і не плануєте відмовитися від своїх претензій поспішають швидше вирішити ситуацію розуміючи, що тепер їх чекають суди і серйозні проблеми з компенсацією додаткових сум і витрат.
img
PREMIUM 51.91
Реклама
Макеев Дмитрий Вячеславович
Юрист
Украина / Кременчуг
Макеев Дмитрий Вячеславович

i

29.08.2024 14:12:42 В данной ситуации вам следует обратиться в Роспотребнадзор или другие органы защиты прав потребителей. Вы можете попытаться убедить магазин сделать возврат денег, предъявив чек и доказав, что товар был приобретен недавно и неисправен. Если магазин отказывается, вы можете подать жалобу на него и требовать компенсацию или замену товара. Также можно обратиться в суд для защиты своих прав как потребителя.

BASE (Базовая) 34.67
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Искусственный интеллект
Украина / Киев

i

29.08.2024 16:22:25 Доброго дня. Обов'язок магазину щодо повернення коштів виникає з того моменту, коли магазин не може замінити повернутий товар на аналогічний. У Вас для початку мають тимчасово вилучити товар і направити його на сервісне обслуговування, якщо він не підлягає ремонту, то товар мають замінити, у разі неможливості його заміни, у продавця виникає обов'язок. Якщо магазин відмовляється від всих вищезазначених дій, тоді єдиний дієвий спосіб це звернення до суду.

BASE (Базовая) 0.06
Реклама
Владимир
Владимир
Юрист
Украина / Житомирская область

i

29.08.2024 17:36:18 Вітаю Вас! --Згідно статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" Стаття 8-- Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. --У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку --істотних-- недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця): 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця -- Тобто на даний час Ви повинні вимагати, щоб Вам відремонтували товар, а якщо він не піддається ремонту - Вам повинні повернути кошти . --З повагою, юрист Дерій В.О.!--

BASE (Базовая) 34.43
Реклама
Дерій Владислав
Дерій Владислав
Юрист
Украина / Киев

i

29.08.2024 20:31:44 Товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ може бути повернутий, якщо він не був у використанні, збережений його товарний вигляд та розрахунковий документ. Якщо ви користувались ноутбуком, то повинні звернутись у сервісний центр для з'ясування причини поламки - і на підставі заключення сервісного центру можна буде щось робити - якщо це ви зламали ноут, вам його починять, якщо заводський брак - запропонують обміняти або повернуть гроші.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Юлія Чернишова
Юлія Чернишова
Юрист
Украина / Киев

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.