
Возврат техники
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Купила ноутбук и через неделю он перестал работать , есть чек, но физический магазин отказывается делать возврат. Как решить вопрос с возвратом денег”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
29.08.2024 14:12:42 В данной ситуации вам следует обратиться в Роспотребнадзор или другие органы защиты прав потребителей. Вы можете попытаться убедить магазин сделать возврат денег, предъявив чек и доказав, что товар был приобретен недавно и неисправен. Если магазин отказывается, вы можете подать жалобу на него и требовать компенсацию или замену товара. Также можно обратиться в суд для защиты своих прав как потребителя.
29.08.2024 16:22:25 Доброго дня. Обов'язок магазину щодо повернення коштів виникає з того моменту, коли магазин не може замінити повернутий товар на аналогічний. У Вас для початку мають тимчасово вилучити товар і направити його на сервісне обслуговування, якщо він не підлягає ремонту, то товар мають замінити, у разі неможливості його заміни, у продавця виникає обов'язок. Якщо магазин відмовляється від всих вищезазначених дій, тоді єдиний дієвий спосіб це звернення до суду.
29.08.2024 17:36:18 Вітаю Вас! --Згідно статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" Стаття 8-- Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. --У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку --істотних-- недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця): 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця -- Тобто на даний час Ви повинні вимагати, щоб Вам відремонтували товар, а якщо він не піддається ремонту - Вам повинні повернути кошти . --З повагою, юрист Дерій В.О.!--
29.08.2024 20:31:44 Товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ може бути повернутий, якщо він не був у використанні, збережений його товарний вигляд та розрахунковий документ. Якщо ви користувались ноутбуком, то повинні звернутись у сервісний центр для з'ясування причини поламки - і на підставі заключення сервісного центру можна буде щось робити - якщо це ви зламали ноут, вам його починять, якщо заводський брак - запропонують обміняти або повернуть гроші.

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470