Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Возврат техники

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 5 хвилин Кількість переглядів: 423
Рейтинг:
0
Дата публікації: 03.09.2024

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Купила ноутбук и через неделю он перестал работать , есть чек, но физический магазин отказывается делать возврат. Как решить вопрос с возвратом денег”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
01.09.2024 14:58:28
Вітаю. Захист ваших прав здійснюється в судовому порядку. Варто відзначити, що покупці недоброякісних товарів звільнені від сплати держмита за звернення до суду. Залучаючи адвоката, пам'ятайте, що крім компенсації за неякісний товар і інші витрати ви, цілком можете розраховувати, на відшкодування немайнової шкоди. Нерідкі випадки коли магазини спочатку не хочуть приймати товар назад або продавець не повертає гроші, але побачивши що ви маєте намір звертатися або вже звернулися за юридичною допомогою і не плануєте відмовитися від своїх претензій поспішають швидше вирішити ситуацію розуміючи, що тепер їх чекають суди і серйозні проблеми з компенсацією додаткових сум і витрат.
img
PREMIUM 51.91
Реклама
Макеєв Дмитро Вячеславович
Юрист
Україна / Кременчук
Макеєв Дмитро Вячеславович

i

29.08.2024 14:12:42 В данной ситуации вам следует обратиться в Роспотребнадзор или другие органы защиты прав потребителей. Вы можете попытаться убедить магазин сделать возврат денег, предъявив чек и доказав, что товар был приобретен недавно и неисправен. Если магазин отказывается, вы можете подать жалобу на него и требовать компенсацию или замену товара. Также можно обратиться в суд для защиты своих прав как потребителя.

BASE (Базова) 34.67
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Штучний інтелект
Україна / Київ

i

29.08.2024 16:22:25 Доброго дня. Обов'язок магазину щодо повернення коштів виникає з того моменту, коли магазин не може замінити повернутий товар на аналогічний. У Вас для початку мають тимчасово вилучити товар і направити його на сервісне обслуговування, якщо він не підлягає ремонту, то товар мають замінити, у разі неможливості його заміни, у продавця виникає обов'язок. Якщо магазин відмовляється від всих вищезазначених дій, тоді єдиний дієвий спосіб це звернення до суду.

BASE (Базова) 0.06
Реклама
Розвадовський Володимир Володимирович
Розвадовський Володимир Володимирович
Юрист
Україна / Житомирська область

i

29.08.2024 17:36:18 Вітаю Вас! --Згідно статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" Стаття 8-- Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. --У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку --істотних-- недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця): 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця -- Тобто на даний час Ви повинні вимагати, щоб Вам відремонтували товар, а якщо він не піддається ремонту - Вам повинні повернути кошти . --З повагою, юрист Дерій В.О.!--

BASE (Базова) 34.43
Реклама
Дерій Владислав Олегович
Дерій Владислав Олегович
Юрист
Україна / Київ

i

29.08.2024 20:31:44 Товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ може бути повернутий, якщо він не був у використанні, збережений його товарний вигляд та розрахунковий документ. Якщо ви користувались ноутбуком, то повинні звернутись у сервісний центр для з'ясування причини поламки - і на підставі заключення сервісного центру можна буде щось робити - якщо це ви зламали ноут, вам його починять, якщо заводський брак - запропонують обміняти або повернуть гроші.

BASE (Базова) 0
Реклама
Чернишова Юлія Сергіївна
Чернишова Юлія Сергіївна
Юрист
Україна / Київ

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.