Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Хочу повернути товар

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 5 minutes Total views: 3803
Rate:
0
Publication date: 11.01.2022

Recently, our team was asked a question: “Купила парфуми в подарунок, подрузі вони не сподобались. Захотіла повернути в магазин або поміняти товар, але вони кажуть, що я не можу це зробити. Аргументуючи, що у них при вході є табличка, там де пише, що товар обміну не підлягає. Чи можу я якось відстояти свої права? Як мені діяти?”

We wanna share the answer from our specialists:

The best answer
09.01.2022 13:57:28
Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором. ПРоте, відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 Про еалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причинякі не підлягають обміну (поверненню) відносяться - парфюмерно-косметичні вироби.
BASE (basic) 0
advertisement
Тверденко Ольга Сергіївна
Тверденко Ольга Сергіївна
Lawyer
Ukraine / Zaporizhzhia Oblast

i

08.01.2022 16:29:33 Згідно ст 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін або повернення товару можливе на протязі 14 днів, без врахування дня покупки, якщо відсутні додоат гагартії. Обмін або повернення товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар і одержати назад гроші. Парфуми не входять до переліку товарів, що не підлягають обміну. Вам необхідно письмово звернутися до адмініст магазину у разі відмови зверніться за допом Дерспоживслужби https://dpss.gov.ua/zahist-prav-spozhivachiv

BASE (basic) 0.05
advertisement

i

08.01.2022 18:27:51 Не будь-який товар можна повернути до магазину. Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 затверджений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню. У цей Перелік включено і парфюмерно-косметичні вироби. Придбаний парфюм, якщо він є якісним, і не сподобався лише за ароматом, до магазину повернути неможливо, тому що такий парфюм за законом поверненню не підлягає. Поверненню може підлягати лише неякісний парфюм - наприклад, парфюм, у якого закінчився строк придатності до використання; або парфюм, який містить ознаки того, що ним користувалися раніше (пошкоджене пакування, неповний об’єм флакону). Повернути парфюм неналежної якості можливо протягом 14 днів від дня його покупки (стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів»), та за умови збереження чеку про придбання парфюму і упаковки, у якій парфюм був проданий.

BASE (basic) 28.83
advertisement

i

10.01.2022 16:12:51 На жаль, парфуми Вам повернути не вдастся, оскільки відповідно до "переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)" парфюмерно-косметичні вироби (так само як і книги чи будь-які інші друкованні матеріали) належать до такої категорії товарів, тому у магазині Вам відмовили правомірно. У випадку якщо парфуми були не належної якості (були пошкодженні, відкриті чи мали б будь-які інші дефекти) Ви матимете право на повернення таких парфумів.

BASE (basic) 0
advertisement

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.