
Як обміняти товар?
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Купив ноутбук, вдома помітив що колір кришки ніби як «вигорів». Хочу тепер обміняти на такий самий, не знаю як це все відбувається. Пройшло вже днів 25 з моменту покупки. Як зробити заміну такогг товару?”
We wanna share the answer from our specialists:
25.02.2021 14:04:25 На підставі статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право обміняти нотубук на аналогічний, якщо він не задовольнив вас за кольором, розміром, або ще з якихось причин, - але лише протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. У вас минуло 25 днів, тому продавець має законне право відмовити в обміні ноутбуку на інший. Якщо ноутбук справний технічно, не має зовнішних пошкоджень, які впливають на його правильну роботу, - у вас небагато шансів обміняти його. Спробуйте домовитись із магазином, можливо, вам підуть назустріч та обміняють ноутбук. Майте на увазі, що для обміну ноутбуку ви маєте запакувати його так само, як він був запакований у магазині. Мають бути збережні всі документи на нотбук, кабелі, їх пакування, диски з програмним забезпеченням, наклійки та маркування, гарантійний талон, інструкції. Та головне - має бути збережений чек про покупку. Додатково рекомендую вам видалити з ноутбуку всі сторонні програми, які ви на нього встановили, та прибрати всі ваші файли.
25.02.2021 14:38:41 Загальне правило повернення товарів - до 14 днів з моменту купівлі. Проте, якщо існують істотні недоліки товару, модна підготувати письмову претензію до магазину протягом гарантійного строку. У претензії викладіть обставини які ви вважаєте суттєвими і посилайтеся на закон України «Про захист прав споживачів», який регулює такі правовідносини. Якщо вам відмовлять можете звернутися до держпродспоживслужби у вашому регіоні а можете стримувати до суду позовну заяву про захист прав споживача із вимогою до магазину (відповідача по справі) щодо заміни товару на аналогічний.
25.02.2021 14:52:39 Добрий день. Ваші права, як споживача, передбачені Законом України "Про захист прав споживачів". Товар неналежної якості може підлягати обміну протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції. У разі виявлення недоліків товару протягом встановленого гарантійного терміну з вини виробника покупець має право: розірвати угоду і повернути кошти, які були витрачені на покупку, або замінити товар на такий самий, або аналогічний, якщо є в наявності у продавця. Отже, звертайтеся до продавця з письмовою заявою з проханням замінити товар, оскільки проданий Вам раніше товар є товаром неналежної якості. У разі відмови продавця Ви маєте право звернутися до Держпродспоживслужби (є можливість звернутися з електронною скаргою) та до суду за захистом Виших прав.
26.02.2021 00:17:50 Обміняти без будь яких пояснень можна протягом 14 днів, у вашому випадку можна лише якшо виявлено приховані недоліки чи по гарантії, якщо на такі випадки поширюється гарантія. У будь якому випадку звяжіться з продавцем і уточніть можливість обміну

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470