Недавно нашей команде задали вопрос: “Купив ноутбук, вдома помітив що колір кришки ніби як «вигорів». Хочу тепер обміняти на такий самий, не знаю як це все відбувається. Пройшло вже днів 25 з моменту покупки. Як зробити заміну такогг товару?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
Консультант #71
На підставі статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право обміняти нотубук на аналогічний, якщо він не задовольнив вас за кольором, розміром, або ще з якихось причин, - але лише протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. У вас минуло 25 днів, тому продавець має законне право відмовити в обміні ноутбуку на інший. Якщо ноутбук справний технічно, не має зовнішних пошкоджень, які впливають на його правильну роботу, - у вас небагато шансів обміняти його. Спробуйте домовитись із магазином, можливо, вам підуть назустріч та обміняють ноутбук. Майте на увазі, що для обміну ноутбуку ви маєте запакувати його так само, як він був запакований у магазині. Мають бути збережні всі документи на нотбук, кабелі, їх пакування, диски з програмним забезпеченням, наклійки та маркування, гарантійний талон, інструкції. Та головне - має бути збережений чек про покупку. Додатково рекомендую вам видалити з ноутбуку всі сторонні програми, які ви на нього встановили, та прибрати всі ваші файли.
 
Консультант #107
Загальне правило повернення товарів - до 14 днів з моменту купівлі. Проте, якщо існують істотні недоліки товару, модна підготувати письмову претензію до магазину протягом гарантійного строку. У претензії викладіть обставини які ви вважаєте суттєвими і посилайтеся на закон України «Про захист прав споживачів», який регулює такі правовідносини. Якщо вам відмовлять можете звернутися до держпродспоживслужби у вашому регіоні а можете стримувати до суду позовну заяву про захист прав споживача із вимогою до магазину (відповідача по справі) щодо заміни товару на аналогічний.
 
Консультант #142
Добрий день. Ваші права, як споживача, передбачені Законом України "Про захист прав споживачів". Товар неналежної якості може підлягати обміну протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції. У разі виявлення недоліків товару протягом встановленого гарантійного терміну з вини виробника покупець має право: розірвати угоду і повернути кошти, які були витрачені на покупку, або замінити товар на такий самий, або аналогічний, якщо є в наявності у продавця. Отже, звертайтеся до продавця з письмовою заявою з проханням замінити товар, оскільки проданий Вам раніше товар є товаром неналежної якості. У разі відмови продавця Ви маєте право звернутися до Держпродспоживслужби (є можливість звернутися з електронною скаргою) та до суду за захистом Виших прав.
 
Консультант #136
Обміняти без будь яких пояснень можна протягом 14 днів, у вашому випадку можна лише якшо виявлено приховані недоліки чи по гарантії, якщо на такі випадки поширюється гарантія. У будь якому випадку звяжіться з продавцем і уточніть можливість обміну