Як поскаржитись на обслуговування в закладі?
Recently, our team was asked a question: “Доброго дня. Я була недавно в ресторані. Спочатку я дуже довго чекала офіціанта. Потім замовлення несли довго. Коли я запитала чому так мені відповіли що якщо не подобається то можете йти звідси. Я вважаю, що це хамство і мене це образило. Як я можу вирішити цю ситуацію, я хочу щоб заклад вибачився. Вдячна”
We wanna share the answer from our specialists:
14.05.2021 17:20:57 Доброго дня! У такому випадку необхідно вимагати книгу скарг і пропозицій та записувати в неї всі порушення і зловживання, свідками яких Ви стали. Згідно із законодавством, така книга повинна бути в кожному закладі громадського харчування та надаватися на першу вимогу клієнта. При цьому, ніяких документів з Вас вимагати не повинні. А ось розглянути запис і відповісти на нього зобов'язані протягом семи днів: для цього Вам слід залишити свій телефон та адресу, на яку Вам надішлють відповідь. Якщо від адміністрації кафе чи ресторану відгуку або відповіді немає, то звертайтеся до місцевої інспекції по захисту прав споживачів. За це заклад буде оштрафовано. Дякую!
14.05.2021 21:03:08 Якщо адміністратор/власник не взмозі вирішити проблему, то існують деякі варіанти. Можна направити письмову претензію до закладу, Можете телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу надання послуг. Залишайте відгуки на офіційному вебсайті та сторінці в соціальних мережах торговельного закладу або на спеціалізованих незалежних вебсайтах із відгуками. Для захисту своїх прав також звертайтеся до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів і її територіальних органів, як у паперовому, так і електронному вигляді. Якщо є можливість долучіть пресу, громадські організації, місцеву владу. Скарги на заклад також можна направити до органів місцевого самоврядування. Можете погортати закон України про захист прав споживачів і якщо зберете достатньо доказів то можете навіть звернутися до суду.
15.05.2021 09:40:06 До 2019 року в кожному ресторані України була Книга скарг та пропозицій, у якій кожний відвідувач закладу міг залишити скаргу на неякісне обслуговування. Але в 2019 році вимогу мати таку Книгу скасували. Відтепер поскаржитись на ресторан можливо в Державну службу з питань безпеки харчових продуктів - якщо мало місце отруєння від неякісних продуктів, з яких готують їжу в ресторані. У вашому випадку слід діяти іншим чином - зателефонувати на «гарячу лінію» ресторану та подати скаргу на неякісне обслуговування та хамську поведінку персоналу ресторану. Наступним кроком напишіть негативний відгук на сайті ресторану, його сторінці в соціальних мережах, чи в профілі ресторану на Картах Google. Також залиште негативний відгук про ресторан на тематичних форумах чи групах у Фейсбуці, створених для обговорення та скарг на обслуговування у ресторанах. Широкий розголос про ваш випадок вдарить по репутації ресторану та примусить принести вам вибачення.
15.05.2021 22:12:06 Коли Ви йдете в кафе, бар чи ресторан, аби відпочити й насолодитися смачною їжею, то майте на увазі. Що робити, якщо вам невчасно подали страву Ви прийшли пообідати в кафе, а замість обіцяних 10 хвилин страву вам несуть годину — що робити? У такому випадку закон на вашому боці. Стаття 10 закону Україну «Про захист прав споживачів» зазначає: Споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов’язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим. Тобто, якщо заклад харчування порушив терміни надання послуг, ви не лише можете відмовитися оплачувати ці послуги, але й вимагати від нього грошової компенсації. Перш за все Вам треба залишити скаргу в книзі скарг або поскаржитись через адміністратора, можете залишити відгук у соц.сітях, щоб було не повадно. Дякую.
Similar services and articles
In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!
From Real Users
PRO consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!
Contact us for a free consultation
About us
-
Legal marketplace CONSULTANT
The best legal startup in Ukraine according to the HiiL Innovative Justice Challenge 2021 Ukraine, residents of Diia. City, the first legal service to launch a marketing strategy on all national channels, we work in Poland and England, we were the first to integrate AI (Chat GPT), we not only inform about legal problems from open data, but solve them on a turnkey basis, more than 1000 registered lawyers, more than 25,000 users of the mobile application, we have donated more than $100,000 for legal advice... and this is only a part of our achievements!
-
NewsNew features in the CONSULTANT app from monobank
-
NewsCONSULTANT OF ‘MEET UP: 2024’. How was it?
-
NewsIncrease in ticket prices for CONSULTANT MEET-UP:2024: early bird offers are sold out
-
NewsCONSULTANT MEET-UP: 2024 – an event not to be missed!
-
NewsCONSULTANT joins Diia.City United
-
NewsWhy was the case not opened against General Yury Sodol: instruction from above or inaction of the State Security Bureau?
-
NewsPenalties for failure to provide data to the TCC: can property be confiscated from those who are abroad?
-
NewsConsultant goes to Luxembourg: among the top 20 companies of the Ukrainian delegation to Nexus!
-
NewsThe launch of the Consultant in Poland was announced on one of the country's most influential Internet resources
-
NewsLEGAL TECH IN COMBATING CORRUPTION
-
NewsCONSULTANT: A REVOLUTIONARY APPROACH TO LEGAL SERVICES
- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 10
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470