Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Як поскаржитись на обслуговування в закладі?

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 6 хвилин Кількість переглядів: 1462
Рейтинг:
0
Дата публікації: 21.05.2021

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Доброго дня. Я була недавно в ресторані. Спочатку я дуже довго чекала офіціанта. Потім замовлення несли довго. Коли я запитала чому так мені відповіли що якщо не подобається то можете йти звідси. Я вважаю, що це хамство і мене це образило. Як я можу вирішити цю ситуацію, я хочу щоб заклад вибачився. Вдячна”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

14.05.2021 17:20:57 Доброго дня! У такому випадку необхідно вимагати книгу скарг і пропозицій та записувати в неї всі порушення і зловживання, свідками яких Ви стали. Згідно із законодавством, така книга повинна бути в кожному закладі громадського харчування та надаватися на першу вимогу клієнта. При цьому, ніяких документів з Вас вимагати не повинні. А ось розглянути запис і відповісти на нього зобов'язані протягом семи днів: для цього Вам слід залишити свій телефон та адресу, на яку Вам надішлють відповідь. Якщо від адміністрації кафе чи ресторану відгуку або відповіді немає, то звертайтеся до місцевої інспекції по захисту прав споживачів. За це заклад буде оштрафовано. Дякую!

BASE (Базова) 0
Реклама
Мохончук Платон Сергійович
Мохончук Платон Сергійович
Юрист
Україна / Харківська область

i

14.05.2021 21:03:08 Якщо адміністратор/власник не взмозі вирішити проблему, то існують деякі варіанти. Можна направити письмову претензію до закладу, Можете телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу надання послуг. Залишайте відгуки на офіційному вебсайті та сторінці в соціальних мережах торговельного закладу або на спеціалізованих незалежних вебсайтах із відгуками. Для захисту своїх прав також звертайтеся до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів і її територіальних органів, як у паперовому, так і електронному вигляді. Якщо є можливість долучіть пресу, громадські організації, місцеву владу. Скарги на заклад також можна направити до органів місцевого самоврядування. Можете погортати закон України про захист прав споживачів і якщо зберете достатньо доказів то можете навіть звернутися до суду.

BASE (Базова) 0
Реклама
Клепка Олександр Григорович
Клепка Олександр Григорович
Юрист
Україна / Харківська область

i

15.05.2021 09:40:06 До 2019 року в кожному ресторані України була Книга скарг та пропозицій, у якій кожний відвідувач закладу міг залишити скаргу на неякісне обслуговування. Але в 2019 році вимогу мати таку Книгу скасували. Відтепер поскаржитись на ресторан можливо в Державну службу з питань безпеки харчових продуктів - якщо мало місце отруєння від неякісних продуктів, з яких готують їжу в ресторані. У вашому випадку слід діяти іншим чином - зателефонувати на «гарячу лінію» ресторану та подати скаргу на неякісне обслуговування та хамську поведінку персоналу ресторану. Наступним кроком напишіть негативний відгук на сайті ресторану, його сторінці в соціальних мережах, чи в профілі ресторану на Картах Google. Також залиште негативний відгук про ресторан на тематичних форумах чи групах у Фейсбуці, створених для обговорення та скарг на обслуговування у ресторанах. Широкий розголос про ваш випадок вдарить по репутації ресторану та примусить принести вам вибачення.

BASE (Базова) 28.78
Реклама
Тимошенко Олексій Ігорович
Тимошенко Олексій Ігорович
Юрист
Україна / Київська область

i

15.05.2021 22:12:06 Коли Ви йдете в кафе, бар чи ресторан, аби відпочити й насолодитися смачною їжею, то майте на увазі. Що робити, якщо вам невчасно подали страву Ви прийшли пообідати в кафе, а замість обіцяних 10 хвилин страву вам несуть годину — що робити? У такому випадку закон на вашому боці. Стаття 10 закону Україну «Про захист прав споживачів» зазначає: Споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов’язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим. Тобто, якщо заклад харчування порушив терміни надання послуг, ви не лише можете відмовитися оплачувати ці послуги, але й вимагати від нього грошової компенсації. Перш за все Вам треба залишити скаргу в книзі скарг або поскаржитись через адміністратора, можете залишити відгук у соц.сітях, щоб було не повадно. Дякую.

BASE (Базова) 34.01
Реклама
Яценко Олена Володимирівна
Яценко Олена Володимирівна
Юрист
Україна / Сумська область

i

image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Відгуки

Від реальних користувачів

image
ТОП 10

PRO консультантів

Всі консультанти
  • PREMIUM 75.56 Топ 1
    image

    Студенцов Олександр

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 68.32 Топ 2
    image

    Грицай Микола Ігорович

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 60.04 Топ 3
    image

    Боревич Марія

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 55.4 Топ 4
    image

    Одинцова Валерія

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 52.9 Топ 5
    image

    Баладига Сергій

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 49.9 Топ 6
    image

    Макеєв Дмитро

    Юрист Україна / Кременчук
    і
  • PREMIUM 48.58 Топ 7
    image

    Хижавська Олеся Ярославівна

    Юрист Україна / Хмельницька область
    і
  • PREMIUM 39.26 Топ 8
    image

    Миколаєнко Олена

    Юрист Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 38.3 Топ 9
    image

    Молчанов Олег Вікторович

    Адвокат Україна / Київ
    і
  • PREMIUM 38.03 Топ 10
    image

    Палагіна Юлія Володимирівна

    Юрист Україна / Харківська область
    і

Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний час.

Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів - можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

image
Бонус

Отримайте консультацію

Пройдіть опитування та отримайте ₴500.00 на консультацію

Надайте відповіді на вказані запитання і ми миттєво зарахуємо ₴500.00 на першу консультацію в мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ. Це означає, що консультація для Вас буде абсолютно безкоштовна, а юрист отримає оплату від нашого сервісу. Це забезпечує швидку та якісну відповідь відразу від декількох фахівців. З прикладами таких консультацій можна ознайомитися нижче. Нарахування бонусу обмежені в часі, тому не зволікайте - дійте!

  • 0 дні
  • 0 години
  • 0 хвилини
  • 0 секунд
  • ukraine Україна +380
  • poland Польща +48
  • england Великобританія +44
  • usa Сполучені Штати +1
  • other Інше +
image

Дякуємо за реєстрацію!

Поставте Ваше запитання через мобільний додаток

  • Вам потрібен військовий юрист чи адвокат?
  • Ви вже зверталися за юридичною допомогою раніше?
  • Ваше питання пов'язане з документами або договорами?
  • Ви плануєте звернутися до суду найближчим часом?
  • Вам потрібен юридичний супровід угоди (купівлі, оренди тощо)?
  • Чи є у вас офіційні документи, пов’язані з вашим питанням?
image
Важливо

Знати про нас

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.