
Як поскаржитись на обслуговування в закладі?
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Доброго дня. Я була недавно в ресторані. Спочатку я дуже довго чекала офіціанта. Потім замовлення несли довго. Коли я запитала чому так мені відповіли що якщо не подобається то можете йти звідси. Я вважаю, що це хамство і мене це образило. Як я можу вирішити цю ситуацію, я хочу щоб заклад вибачився. Вдячна”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
14.05.2021 17:20:57 Доброго дня! У такому випадку необхідно вимагати книгу скарг і пропозицій та записувати в неї всі порушення і зловживання, свідками яких Ви стали. Згідно із законодавством, така книга повинна бути в кожному закладі громадського харчування та надаватися на першу вимогу клієнта. При цьому, ніяких документів з Вас вимагати не повинні. А ось розглянути запис і відповісти на нього зобов'язані протягом семи днів: для цього Вам слід залишити свій телефон та адресу, на яку Вам надішлють відповідь. Якщо від адміністрації кафе чи ресторану відгуку або відповіді немає, то звертайтеся до місцевої інспекції по захисту прав споживачів. За це заклад буде оштрафовано. Дякую!
14.05.2021 21:03:08 Якщо адміністратор/власник не взмозі вирішити проблему, то існують деякі варіанти. Можна направити письмову претензію до закладу, Можете телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу надання послуг. Залишайте відгуки на офіційному вебсайті та сторінці в соціальних мережах торговельного закладу або на спеціалізованих незалежних вебсайтах із відгуками. Для захисту своїх прав також звертайтеся до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів і її територіальних органів, як у паперовому, так і електронному вигляді. Якщо є можливість долучіть пресу, громадські організації, місцеву владу. Скарги на заклад також можна направити до органів місцевого самоврядування. Можете погортати закон України про захист прав споживачів і якщо зберете достатньо доказів то можете навіть звернутися до суду.
15.05.2021 09:40:06 До 2019 року в кожному ресторані України була Книга скарг та пропозицій, у якій кожний відвідувач закладу міг залишити скаргу на неякісне обслуговування. Але в 2019 році вимогу мати таку Книгу скасували. Відтепер поскаржитись на ресторан можливо в Державну службу з питань безпеки харчових продуктів - якщо мало місце отруєння від неякісних продуктів, з яких готують їжу в ресторані. У вашому випадку слід діяти іншим чином - зателефонувати на «гарячу лінію» ресторану та подати скаргу на неякісне обслуговування та хамську поведінку персоналу ресторану. Наступним кроком напишіть негативний відгук на сайті ресторану, його сторінці в соціальних мережах, чи в профілі ресторану на Картах Google. Також залиште негативний відгук про ресторан на тематичних форумах чи групах у Фейсбуці, створених для обговорення та скарг на обслуговування у ресторанах. Широкий розголос про ваш випадок вдарить по репутації ресторану та примусить принести вам вибачення.
15.05.2021 22:12:06 Коли Ви йдете в кафе, бар чи ресторан, аби відпочити й насолодитися смачною їжею, то майте на увазі. Що робити, якщо вам невчасно подали страву Ви прийшли пообідати в кафе, а замість обіцяних 10 хвилин страву вам несуть годину — що робити? У такому випадку закон на вашому боці. Стаття 10 закону Україну «Про захист прав споживачів» зазначає: Споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов’язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим. Тобто, якщо заклад харчування порушив терміни надання послуг, ви не лише можете відмовитися оплачувати ці послуги, але й вимагати від нього грошової компенсації. Перш за все Вам треба залишити скаргу в книзі скарг або поскаржитись через адміністратора, можете залишити відгук у соц.сітях, щоб було не повадно. Дякую.

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470