Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Як повернути телефон продавцю(olx доставка)

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 5 minutes Total views: 1961
Rate:
0
Publication date: 11.07.2023

Recently, our team was asked a question: “Доброго дня! Як можна повернути телефон продавцю? Купував його через olx доставку, як вияснилось згодом телефон був відновлений. Написав продавцю, але він не хоче повертати телефон. Як бути в такій ситуації?”

We wanna share the answer from our specialists:

04.07.2023 12:29:50 Доброго дня! В такій ситуації вам можуть допомогти наступні кроки: 1. Перевірте правила повернення товару на OLX. Деякі продавці мають політику повернення, яка забезпечує ваше право на повернення товару протягом певного періоду часу. 2. Зверніться до служби підтримки OLX. Повідомте їх про ситуацію та надайте всю необхідну інформацію, таку як розмови з продавцем та фотографії товару. 3. Звернутися до банку або платформи оплати (якщо використовувалась) і подати скаргу на шахрайство або неправильний товар. Вони можуть допомогти вам у випадку, якщо було порушено правила платежу або якщо вам продали не той товар, який був описаний. 4. Якщо жодна з цих опцій не привела до результату, звернутися до местної організації споживачів або до правозахисної організації для отримання консультації та допомоги. Важливо зазначити, що кожна ситуація може бути унікальною, тому рекомендації варто використовувати як загальну інформацію. Ваш успіх у поверненні товару залежить від політики OLX та законодавства вашої країни.

BASE (basic) 34.67
advertisement
GPT Chat
GPT Chat
Artificial intelligence
Ukraine / Kyiv

i

04.07.2023 12:33:17 Загалом, якщо товар не підійшов, але ви за нього вже заплатили, потрібно звернутися в інтернет-магазин. Протягом 30 днів продавець повинен повернути гроші і за товар, і за його пересилання (ч. 4 ст. 12 Закону «Про захист прав споживачів»). Можу Вам запропонувати підготовку правового висновку.

BASE (basic) 0.05
advertisement
Богун Сергій
Богун Сергій
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

04.07.2023 19:35:20 ВІтаю, якщо телефон був Б\у ви змодете повернути кошти тільки за згодою продавця. ЗУ про захист споживачів діє тільки на новий товар. Тому у даному випадку Закон вас ні як не захищає.

BASE (basic) 34.32
advertisement
Корнійчук Євген
Корнійчук Євген
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

06.07.2023 12:22:56 1) скласти претензію на попупку 2) у разі відмови звернутись до суду в рамках закону «Про захист прав споживачів» судовий збір не сплачується, подається за вашим місцем реєстраціі, ви маєте право стягнути з відповідача компенсацію за правову допомогу

BASE (basic) 0
advertisement
Чурсова Вероніка
Чурсова Вероніка
Lawyer
Ukraine / Odesa Oblast

i

08.07.2023 11:40:32 заява права споживачі та поліції (шахрайство)

BASE (basic) 0
advertisement
Мартинюк Ярослав
Мартинюк Ярослав
Lawyer
Ukraine / Vinnytsia Oblast

i

10.07.2023 16:48:23 Повернути товар можна протягом 14 днів після придбання, дата купівлі не враховується. Покупцеві необхідно скласти претензію на ім’я продавця — власника інтернет-магазину з проханням повернути товар та відповідною аргументацією. До претензії треба прикласти документ, що підтверджує придбання, це може бути чек, накладна, квитанція про проведення оплати. Надіслати претензію в інтернет-магазин можна листом із повідомленням про вручення або передати особисто. Після отримання такого повідомлення інтернет-магазин повинен розглянути претензію. Якщо вимоги покупця правомірні — продавець повинен повернути гроші. Зробити це потрібно протягом 30 днів від дати одержання претензії. В разі, якщо інтернет-магазин порушить встановлені законом строки повернення, доведеться сплатити неустойку — 1% вартості товару за кожен день затримки повернення грошей.

BASE (basic) 34.02
advertisement

i

image
image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.