Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Як повернути телефон продавцю(olx доставка)

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 5 минут Количество просмотров: 1960
Рейтинг:
0
Дата публикации: 11.07.2023

Недавно нашей команде задали вопрос: “Доброго дня! Як можна повернути телефон продавцю? Купував його через olx доставку, як вияснилось згодом телефон був відновлений. Написав продавцю, але він не хоче повертати телефон. Як бути в такій ситуації?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

04.07.2023 12:29:50 Доброго дня! В такій ситуації вам можуть допомогти наступні кроки: 1. Перевірте правила повернення товару на OLX. Деякі продавці мають політику повернення, яка забезпечує ваше право на повернення товару протягом певного періоду часу. 2. Зверніться до служби підтримки OLX. Повідомте їх про ситуацію та надайте всю необхідну інформацію, таку як розмови з продавцем та фотографії товару. 3. Звернутися до банку або платформи оплати (якщо використовувалась) і подати скаргу на шахрайство або неправильний товар. Вони можуть допомогти вам у випадку, якщо було порушено правила платежу або якщо вам продали не той товар, який був описаний. 4. Якщо жодна з цих опцій не привела до результату, звернутися до местної організації споживачів або до правозахисної організації для отримання консультації та допомоги. Важливо зазначити, що кожна ситуація може бути унікальною, тому рекомендації варто використовувати як загальну інформацію. Ваш успіх у поверненні товару залежить від політики OLX та законодавства вашої країни.

BASE (Базовая) 34.67
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Искусственный интеллект
Украина / Киев

i

04.07.2023 12:33:17 Загалом, якщо товар не підійшов, але ви за нього вже заплатили, потрібно звернутися в інтернет-магазин. Протягом 30 днів продавець повинен повернути гроші і за товар, і за його пересилання (ч. 4 ст. 12 Закону «Про захист прав споживачів»). Можу Вам запропонувати підготовку правового висновку.

BASE (Базовая) 0.05
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

04.07.2023 19:35:20 ВІтаю, якщо телефон був Б\у ви змодете повернути кошти тільки за згодою продавця. ЗУ про захист споживачів діє тільки на новий товар. Тому у даному випадку Закон вас ні як не захищає.

BASE (Базовая) 34.32
Реклама
Корнійчук Євген
Корнійчук Євген
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

06.07.2023 12:22:56 1) скласти претензію на попупку 2) у разі відмови звернутись до суду в рамках закону «Про захист прав споживачів» судовий збір не сплачується, подається за вашим місцем реєстраціі, ви маєте право стягнути з відповідача компенсацію за правову допомогу

BASE (Базовая) 0
Реклама
Чурсова Вероніка
Чурсова Вероніка
Юрист
Украина / Одесская область

i

08.07.2023 11:40:32 заява права споживачі та поліції (шахрайство)

BASE (Базовая) 0
Реклама
Мартинюк Ярослав
Мартинюк Ярослав
Юрист
Украина / Винницкая область

i

10.07.2023 16:48:23 Повернути товар можна протягом 14 днів після придбання, дата купівлі не враховується. Покупцеві необхідно скласти претензію на ім’я продавця — власника інтернет-магазину з проханням повернути товар та відповідною аргументацією. До претензії треба прикласти документ, що підтверджує придбання, це може бути чек, накладна, квитанція про проведення оплати. Надіслати претензію в інтернет-магазин можна листом із повідомленням про вручення або передати особисто. Після отримання такого повідомлення інтернет-магазин повинен розглянути претензію. Якщо вимоги покупця правомірні — продавець повинен повернути гроші. Зробити це потрібно протягом 30 днів від дати одержання претензії. В разі, якщо інтернет-магазин порушить встановлені законом строки повернення, доведеться сплатити неустойку — 1% вартості товару за кожен день затримки повернення грошей.

BASE (Базовая) 34.02
Реклама
Неофіта ДМИТРО Богданович
Неофіта ДМИТРО Богданович
Юрист
Украина / Львовская область

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.