
Як продати квартиру?
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Добрий день! Я власник квартири, хочу продати її, для того, щоб купити іншу. Які документи мені для цього потрібні? Де мені укласти договір купівлі-продажу?”
We wanna share the answer from our specialists:
09.01.2022 16:39:33 Для укладення угоди купівлі-продажу продавці повинні зібрати обов'язковий пакет документів. Паспорт чи інший документ посвідчення особистості. Документ про реєстрацію місця проживання (у випадку ID-картки). Ідентифікаційний код. У випадку шлюбу відповідне свідоцтво (Свідоцтво про розірвання шлюбу/Рішення суду про розірвання шлюбу/Свідоцтво про смерть другого з подружжя). Документ, який підтверджує право власності особи на майно або витяг ДРРП (у разі здійснення державної реєстрації права власності без видачі відповідного документа).Звіт про оцінку, зареєстрований у єдиній базі даних, з присвоєнням унікального номера. Державна реєстрація права власності (за винятком випадків, реєстрації права власності в ДРРП та коли відомості про державну реєстрацію права власності містяться в Реєстрі прав власності на нерухоме майно). Документ про наявність/відсутність прав малолітніх, неповнолітніх, недієздатних осіб. Документи подають до державного чи приватного нотаріуса.
09.01.2022 20:20:17 Знаходите покупця ( за допомогою інтернету або звертаєтесь до ріелторів) Перелік документів для оформлення договору купівлі-продажу нерухомості: 1. Паспорт та ідентифікаційний номер. Свідоцтво про зміну прізвища, імені, по- батькові (якщо мало місце) 2. Свідоцтво про шлюб. Якщо квартира набувалась/набувається у стані подружжя, у такому випадку, дружина/чоловік дає нотаріально засвідчену згоду на продаж/купівлю даної квартири; 3. Правовстановлюючі документи. 4. Технічний паспорт на квартиру. 5. Експертна оцінка нерухомості. 6. Довідка Форми-2. Це довідка про к-сть зареєстрованих осіб у квартирі, що відчужується, видається у ЖЕКу або ОСББ; 7. Довідка про відсутність заборгованості. Видається у ЖЕКу. і далі до нотаріуса за місцезнаходженням квартири.
10.01.2022 10:06:49 До підписання угоди про купівлю-продаж нерухомості продавець повинен зібрати перелік таких документів: паспорт та ідентифікаційний код власника(ів) квартири;свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухомість; документ, який слугує підставною для отримання житла;виписку з будинкової книги;нотаріально засвідчену згоду чоловіка чи дружини на продаж помешкання;якщо серед власників є дитина, потрібен письмовий дозвіл на підписання угоди від органів піклування;технічний паспорт на квартиру . Можете подати оголошення про продаж самостійно, або звернутись до агенства нерухомості, але це платно. Договір купівлвлі-прожажу обов'язково укладайте у нотаріуса. Дякую.
10.01.2022 13:41:05 Договір купівлі-продажу квартири підлягає обов'язковому нотаріальному посвідченню, відповідно укладається у приватного або державного нотаріуса (суттєвої різниці у якого саме нотаріуса укладати договір немає, але за рівнем зручності продажу краще обрати приватного нотаріуса). Для укладення Договору купівлі-продажу квартири ви маєте подати нотаріусу такі документи: оригінал свідоцтво про право власності на квартиру; оригінал техпаспорту на квартиру; звіт про оцінку майна; згода дружини на продаж квартири (якщо перебуваєте у шлюбі); копія вашого паспорту та копія ідентифікаційного номеру. Покупець має подати нотаріусу такі документи: копію свого паспорту та копію ідентифікаційного номеру; згоду дружини на укладення ним договору купівлі-продажу квартири (якщо покупець перебуває у шлюбі). У день підписання договору ви та покупець маєте прибути до нотаріуса, маючи при собі оригінали паспортів та оригіналами ідентифікаційних номерів, і підписати договір.
15.01.2022 20:00:08 Договір купівлі-продажу продажу укладається в будь якій нотаріальній конторі за місцем знаходження житла або місцем реєстрації власника. Для цього потрібно мати: Оцінку майна, технічний паспорт, правовстановлюючі документи на житло, довідку про зареєстрованих за адресою продажу, кошти на сплату податків, нотаріальних послуг та банківських послуг.
16.01.2022 13:02:36 Вам потрібно звернутись до нотаріуса, оскільки договори купівлі-продажу нерухомого майна повинні посвідчуватись нотаріально. Вам потрібно мати правовстановлюючі документи на квартиру, детальніший перелік документів Вам надасть нотаріус, як правило, це витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно, документ на підставі якого Ви отримали квартиру та ін.)

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470