
Як захистити свої права після покупки в інтернеті?
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Добрий день, замовила в інтернет-магазині спортивний костюм, коли я забирала його на пошті помітила, що він меншого розміру, на моє прохання повернути гроші за товар, мені категорично відмовляють. Як мені діяти в даній ситуації?”
We wanna share the answer from our specialists:
16.06.2021 15:42:13 Доброго дня! Ви маєте право повернути товар протягом 14-ти днів з моменту одержання товару та отримати назад кошти. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантією. Документом для підтвердження в даному разі є товарний чек. Ви маєте право звернутися із заявою про шахрайство до поліції. Також можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Або ж, якщо у Вас є інформація про продавця або виробника, є підтвердження оплати товару, то найкращий спосіб захистити свої права – це звернутися з письмовою претензією до продавця, де вказати нарахування штрафу. У разі отримання відмови на претензію – вирішити спір через суд. Дякую!
17.06.2021 08:44:28 Доброго дня. Нажаль не поодинокими зараз є випадки шахрайства в інтернеті, такі як: ви оплатили товар – товар не отримали – гроші повертати не збираються, товар назад не приймають протягом 14-ти днів, товар не ремонтують по гарантії. Ви маєте право звернутися із заявою про шахрайство до поліції. Також можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua). Але, як показує практика, ці дії не завжди дають бажаний результат. Тому, якщо у вас є інформація про продавця або виробника, є підтвердження оплати товару, то найкращий спосіб захистити свої права – це звернутися з письмовою претензією до продавця, де вказати нарахування штрафу. У разі отримання відмови на претензію – вирішити спір через суд. Слід зазначити, що судовий збір за подання позовної заяви про захист прав споживачів не сплачується. Бажаю успіху. Дякую.
19.06.2021 21:49:10 Доброго дня, не зважаючи на факт купівлі товару в Інтернет-магазині, на вас та продавця (виробника) розповсюджуються норми цивільного кодексу України та закону України «Про захист прав споживачів». Треба звертатися у держпродспоживслужбу та спрямувати письмову претензію на електронну адресу магазину. Отримавши відповідь магазину або якщо не отримаєте відповідь маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Також просіть стягнути матеріальну шкоду та всі судові витрати. Також ви звільняєтеся від сплати судового збору за подання такої заяви.

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

From Real Users
PRO consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!

Contact us for a free consultation

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470