
Як захистити свої права після покупки в інтернеті?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Добрий день, замовила в інтернет-магазині спортивний костюм, коли я забирала його на пошті помітила, що він меншого розміру, на моє прохання повернути гроші за товар, мені категорично відмовляють. Як мені діяти в даній ситуації?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
16.06.2021 15:42:13 Доброго дня! Ви маєте право повернути товар протягом 14-ти днів з моменту одержання товару та отримати назад кошти. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантією. Документом для підтвердження в даному разі є товарний чек. Ви маєте право звернутися із заявою про шахрайство до поліції. Також можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Або ж, якщо у Вас є інформація про продавця або виробника, є підтвердження оплати товару, то найкращий спосіб захистити свої права – це звернутися з письмовою претензією до продавця, де вказати нарахування штрафу. У разі отримання відмови на претензію – вирішити спір через суд. Дякую!
Детальніше
17.06.2021 08:44:28 Доброго дня. Нажаль не поодинокими зараз є випадки шахрайства в інтернеті, такі як: ви оплатили товар – товар не отримали – гроші повертати не збираються, товар назад не приймають протягом 14-ти днів, товар не ремонтують по гарантії. Ви маєте право звернутися із заявою про шахрайство до поліції. Також можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua). Але, як показує практика, ці дії не завжди дають бажаний результат. Тому, якщо у вас є інформація про продавця або виробника, є підтвердження оплати товару, то найкращий спосіб захистити свої права – це звернутися з письмовою претензією до продавця, де вказати нарахування штрафу. У разі отримання відмови на претензію – вирішити спір через суд. Слід зазначити, що судовий збір за подання позовної заяви про захист прав споживачів не сплачується. Бажаю успіху. Дякую.

Детальніше
19.06.2021 21:49:10 Доброго дня, не зважаючи на факт купівлі товару в Інтернет-магазині, на вас та продавця (виробника) розповсюджуються норми цивільного кодексу України та закону України «Про захист прав споживачів». Треба звертатися у держпродспоживслужбу та спрямувати письмову претензію на електронну адресу магазину. Отримавши відповідь магазину або якщо не отримаєте відповідь маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Також просіть стягнути матеріальну шкоду та всі судові витрати. Також ви звільняєтеся від сплати судового збору за подання такої заяви.

Детальніше

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

Отримайте консультацію

Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденти Diia.City, перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали, працюємо у Польщі та Англії, перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку, задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
НовинаНові можливості в додатку КОНСУЛЬТАНТ від monobank
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ "MEET UP: 2024". Як це було?
-
НовинаПідвищення цін на квитки до CONSULTANT MEET-UP:2024: ранні пропозиції розпродано
-
НовинаCONSULTANT MEET-UP:2024 – подія, яку не можна пропустити!
-
НовинаПриєднання CONSULTANT до Diia.City United
-
НовинаЧому не завели справу на генерала Юрія Содоля: вказівка згори чи бездіяльність ДБР?
-
НовинаШтрафи за ненадання даних у ТЦК: чи можуть конфіскувати майно у тих, хто перебуває за кордоном?
-
НовинаКонсультант відправляється до Люксембургу: серед 20 кращих компаній української делегації на Nexus!
-
НовинаЗапуск Консультант в Польщі анонсували на одних з найвпливовіших інтернет ресурсах країни
-
НовинаLEGAL TECH В ПОДОЛАННІ КОРУПЦІЇ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 10
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470