
Як захистити свої права після покупки в інтернеті?
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Добрий день, замовила в інтернет-магазині спортивний костюм, коли я забирала його на пошті помітила, що він меншого розміру, на моє прохання повернути гроші за товар, мені категорично відмовляють. Як мені діяти в даній ситуації?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
16.06.2021 15:42:13 Доброго дня! Ви маєте право повернути товар протягом 14-ти днів з моменту одержання товару та отримати назад кошти. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантією. Документом для підтвердження в даному разі є товарний чек. Ви маєте право звернутися із заявою про шахрайство до поліції. Також можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Або ж, якщо у Вас є інформація про продавця або виробника, є підтвердження оплати товару, то найкращий спосіб захистити свої права – це звернутися з письмовою претензією до продавця, де вказати нарахування штрафу. У разі отримання відмови на претензію – вирішити спір через суд. Дякую!
17.06.2021 08:44:28 Доброго дня. Нажаль не поодинокими зараз є випадки шахрайства в інтернеті, такі як: ви оплатили товар – товар не отримали – гроші повертати не збираються, товар назад не приймають протягом 14-ти днів, товар не ремонтують по гарантії. Ви маєте право звернутися із заявою про шахрайство до поліції. Також можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua). Але, як показує практика, ці дії не завжди дають бажаний результат. Тому, якщо у вас є інформація про продавця або виробника, є підтвердження оплати товару, то найкращий спосіб захистити свої права – це звернутися з письмовою претензією до продавця, де вказати нарахування штрафу. У разі отримання відмови на претензію – вирішити спір через суд. Слід зазначити, що судовий збір за подання позовної заяви про захист прав споживачів не сплачується. Бажаю успіху. Дякую.
19.06.2021 21:49:10 Доброго дня, не зважаючи на факт купівлі товару в Інтернет-магазині, на вас та продавця (виробника) розповсюджуються норми цивільного кодексу України та закону України «Про захист прав споживачів». Треба звертатися у держпродспоживслужбу та спрямувати письмову претензію на електронну адресу магазину. Отримавши відповідь магазину або якщо не отримаєте відповідь маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Також просіть стягнути матеріальну шкоду та всі судові витрати. Також ви звільняєтеся від сплати судового збору за подання такої заяви.

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

От реальных пользователей
PRO консультантов
Мы проверяем каждого специалиста, который регистрируется на нашем сервисе и гарантируем качество услуг.
КОНСУЛЬТАНТ - это прозрачный и самый большой рейтинг юристов и адвокатов созданный
чтобы каждый мог выбрать лучшего специалиста в нужном месте и в нужное
время.
Рейтинг юристов формируется на основе положительно исполненных заказов, ваших отзывов, оценок
и комментариев. Рейтинг нельзя купить: он формируется исключительно пользователями. Поэтому, если вам
требуются услуги, консультации или подготовка документов от лучших юристов и адвокатов
– можете уверенно доверять нашим специалистам!

Получите консультацию

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470