
Яка відповідальність при порушенні умов договору?

Recently, our team was asked a question: “Я власник продуктового магазину, замовив фрукти в іншої компанії, коли приїхала машина з товаром, фрукти були зіпсовані. Водій зізнався, що вночі холодильник передстав підтримувати правильно температуру, відповідно до цього фрукти зіпсувались швидше. Хто несе відповідальність в даному випадку? Як мені діяти?”
We wanna share the answer from our specialists:
21.02.2022 23:14:45 Відповідальність повина нести компанія-постачальник. Вам потрібно переглянути укладений між Вами та постачальником (якщо він укладався), та знайти пункт договору у якому передбачено відповідальність за поставку товару неналежної якості. Зверніться до компанія-постачальника із вимогою поставити нову поставку із фруктами та відшкодування шкоди, якщо така була заподіяна. У випадку, якщо вони відмовляться потрібно звернутись до них із письмовою претензію про відшкодування шкоди, а у випадку, якщо і її не задовільнять,то потрібно звертатись до суду Також у таких випадках не підписуйте жодних документів про прийняття товару (накладні, фактури і т.д.)

See more
21.02.2022 23:39:59 Коли у процесі доставки частина товару зіпсована (пошкоджена) з вини перевізника, то постраждалою стороною слід визнавати продавця (адже на момент псування товару контроль над ним здійснював продавець). А отже, саме він має виставляти претензію перевізникові з вимогою відшкодувати збитки. Претензію перевізнику одержувач виставляє не від свого імені, а від імені відправника. Покупцю така претензія потрібна не з метою отримання відшкодування збитків, а з метою документального фіксування факту псування товарів, що знадобиться для оприбуткування отриманого товару на баланс і визначення стану виконання продавцем взятих на себе зобов’язань з постачання товару.Про те, що компенсація не належить покупцю, говорить і той факт, що за умовами постачання, що розглядаються, покупець не поніс збитків, які повинен покрити перевізник. Коли відбувалося псування товару, він належав продавцю. Тож саме йому таке псування завдає збитків, які повинні бути відшкодовані.

See more
22.02.2022 09:46:09 Доброго ранку. По перше уважно прочитайте договір, в ньому повинно бути зазначені умови поставки товару та відповідальність Сторін договору. Також, якщо договір укладено грамотно то повинні бути прописані санкції за такого роду порушення. Виходячи з ситуації тут відповідальність повинен понести постачальник, але ще раз наголошую прочитайте договір, можливо цю ситуацію по договору можна віднести до форс-мажору. Дякую.

See more
22.02.2022 11:08:48 За загальними умовами поставки відповідальність за товар до моменту його передачі Покупцю несе Постачальник. Зазвичай, ця умова записується в договір постачання, який укладається між Постачальником та Покупцем. Якщо ви укладали такий договір, подивіться, який порядок дій передбачений у Договорі на випадок отримання товару неналежної якості та дійте згідно з ним. Незалежно від наявності договору, порядок дій для вас такий: 1.Не приймати неякісний товар; 2.Викликати представника Постачальника для складення акту про поставку неякісного товару. Якщо Постачальник не направить свого представника - скласти акт без нього; 4.Підписати акт та направити його на підпис Постачальнику у двох примірниках (цінним листом з описом вкладення). Постачальник має підписати акт та повернути вам 1 примірник; 5.Направити Постачальнику вимогу про поставку нової партії фруктів належної якості, а при неможливості поставити нову партію - повернути гроші, які були вами сплачені за товар.
See more
22.02.2022 19:22:02 Доброго дня. В такому випадку несе відповідальність перевізник. Якщо договір із перевізником у Вас, то ви можете вимагати стягнення матеріальної шкоди та втраченої вигоди від перевізника, адже ви могли б продати ці фрукти і заробити кошти. Якщо договір із перевізником у постачальника, то за якість товару відповідає постачальник і свої претензії можете заявляти йому. Для більш детальної консультації рекомендуємо зв'язатись з нами. З повагою, Ваш Юрист.
See more

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

From Real Users
PRO consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!

Contact us for a free consultation

About us
-
Legal marketplace CONSULTANT
The best legal startup in Ukraine according to the HiiL Innovative Justice Challenge 2021 Ukraine, residents of Diia. City, the first legal service to launch a marketing strategy on all national channels, we work in Poland and England, we were the first to integrate AI (Chat GPT), we not only inform about legal problems from open data, but solve them on a turnkey basis, more than 1000 registered lawyers, more than 25,000 users of the mobile application, we have donated more than $100,000 for legal advice... and this is only a part of our achievements!
-
NewsNew features in the CONSULTANT app from monobank
-
NewsCONSULTANT OF ‘MEET UP: 2024’. How was it?
-
NewsIncrease in ticket prices for CONSULTANT MEET-UP:2024: early bird offers are sold out
-
NewsCONSULTANT MEET-UP: 2024 – an event not to be missed!
-
NewsCONSULTANT joins Diia.City United
-
NewsWhy was the case not opened against General Yury Sodol: instruction from above or inaction of the State Security Bureau?
-
NewsPenalties for failure to provide data to the TCC: can property be confiscated from those who are abroad?
-
NewsConsultant goes to Luxembourg: among the top 20 companies of the Ukrainian delegation to Nexus!
-
NewsThe launch of the Consultant in Poland was announced on one of the country's most influential Internet resources
-
NewsLEGAL TECH IN COMBATING CORRUPTION
-
NewsCONSULTANT: A REVOLUTIONARY APPROACH TO LEGAL SERVICES

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470