
Яка відповідальність при порушенні умов договору?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Я власник продуктового магазину, замовив фрукти в іншої компанії, коли приїхала машина з товаром, фрукти були зіпсовані. Водій зізнався, що вночі холодильник передстав підтримувати правильно температуру, відповідно до цього фрукти зіпсувались швидше. Хто несе відповідальність в даному випадку? Як мені діяти?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
21.02.2022 23:14:45 Відповідальність повина нести компанія-постачальник. Вам потрібно переглянути укладений між Вами та постачальником (якщо він укладався), та знайти пункт договору у якому передбачено відповідальність за поставку товару неналежної якості. Зверніться до компанія-постачальника із вимогою поставити нову поставку із фруктами та відшкодування шкоди, якщо така була заподіяна. У випадку, якщо вони відмовляться потрібно звернутись до них із письмовою претензію про відшкодування шкоди, а у випадку, якщо і її не задовільнять,то потрібно звертатись до суду Також у таких випадках не підписуйте жодних документів про прийняття товару (накладні, фактури і т.д.)

Подробнее
21.02.2022 23:39:59 Коли у процесі доставки частина товару зіпсована (пошкоджена) з вини перевізника, то постраждалою стороною слід визнавати продавця (адже на момент псування товару контроль над ним здійснював продавець). А отже, саме він має виставляти претензію перевізникові з вимогою відшкодувати збитки. Претензію перевізнику одержувач виставляє не від свого імені, а від імені відправника. Покупцю така претензія потрібна не з метою отримання відшкодування збитків, а з метою документального фіксування факту псування товарів, що знадобиться для оприбуткування отриманого товару на баланс і визначення стану виконання продавцем взятих на себе зобов’язань з постачання товару.Про те, що компенсація не належить покупцю, говорить і той факт, що за умовами постачання, що розглядаються, покупець не поніс збитків, які повинен покрити перевізник. Коли відбувалося псування товару, він належав продавцю. Тож саме йому таке псування завдає збитків, які повинні бути відшкодовані.

Подробнее
22.02.2022 09:46:09 Доброго ранку. По перше уважно прочитайте договір, в ньому повинно бути зазначені умови поставки товару та відповідальність Сторін договору. Також, якщо договір укладено грамотно то повинні бути прописані санкції за такого роду порушення. Виходячи з ситуації тут відповідальність повинен понести постачальник, але ще раз наголошую прочитайте договір, можливо цю ситуацію по договору можна віднести до форс-мажору. Дякую.

Подробнее
22.02.2022 11:08:48 За загальними умовами поставки відповідальність за товар до моменту його передачі Покупцю несе Постачальник. Зазвичай, ця умова записується в договір постачання, який укладається між Постачальником та Покупцем. Якщо ви укладали такий договір, подивіться, який порядок дій передбачений у Договорі на випадок отримання товару неналежної якості та дійте згідно з ним. Незалежно від наявності договору, порядок дій для вас такий: 1.Не приймати неякісний товар; 2.Викликати представника Постачальника для складення акту про поставку неякісного товару. Якщо Постачальник не направить свого представника - скласти акт без нього; 4.Підписати акт та направити його на підпис Постачальнику у двох примірниках (цінним листом з описом вкладення). Постачальник має підписати акт та повернути вам 1 примірник; 5.Направити Постачальнику вимогу про поставку нової партії фруктів належної якості, а при неможливості поставити нову партію - повернути гроші, які були вами сплачені за товар.
Подробнее
22.02.2022 19:22:02 Доброго дня. В такому випадку несе відповідальність перевізник. Якщо договір із перевізником у Вас, то ви можете вимагати стягнення матеріальної шкоди та втраченої вигоди від перевізника, адже ви могли б продати ці фрукти і заробити кошти. Якщо договір із перевізником у постачальника, то за якість товару відповідає постачальник і свої претензії можете заявляти йому. Для більш детальної консультації рекомендуємо зв'язатись з нами. З повагою, Ваш Юрист.
Подробнее

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

От реальных пользователей
PRO консультантов
Мы проверяем каждого специалиста, который регистрируется на нашем сервисе и гарантируем качество услуг.
КОНСУЛЬТАНТ - это прозрачный и самый большой рейтинг юристов и адвокатов созданный
чтобы каждый мог выбрать лучшего специалиста в нужном месте и в нужное
время.
Рейтинг юристов формируется на основе положительно исполненных заказов, ваших отзывов, оценок
и комментариев. Рейтинг нельзя купить: он формируется исключительно пользователями. Поэтому, если вам
требуются услуги, консультации или подготовка документов от лучших юристов и адвокатов
– можете уверенно доверять нашим специалистам!

Получите консультацию

Знать о нас
-
Юридический маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Лучший юридический стартап Украины по версии HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденты Diia. City, первый юридический сервис, который вышел с маркетинговой стратегией на все национальные каналы, работаем в Польше и Англии, первые интегрировали ИИ (Chat GPT), не просто информирует о юридических проблемах из открытых данных, а решает их «под ключ», более 1000 зарегистрированных юристов, более 25 000 пользователей мобильного приложения, задонатили на юридические консультации более 100 000 $ ... и это только часть наших достижений!
-
НовостьНовые возможности в приложении КОНСУЛЬТАНТ от monobank
-
НовостьКОНСУЛЬТАНТ «MEET UP: 2024». Как это было?
-
НовостьПовышение цен на билеты на CONSULTANT MEET-UP:2024: ранние предложения распроданы
-
НовостьCONSULTANT MEET-UP: 2024 – событие, которое нельзя пропустить!
-
НовостьПрисоединение CONSULTANT к Diia.City United
-
НовостьПочему не завели дело на генерала Юрия Содоля: указание сверху или бездействие ДБР?
-
НовостьШтрафы за непредоставление данных в ТЦК: могут ли конфисковать имущество у находящихся за границей?
-
НовостьКонсультант отправляется в Люксембург: среди 20 лучших компаний украинской делегации на Nexus!
-
НовостьЗапуск Консультанта в Польше анонсировали на самых популярных в некоторых интернет-ресурсах странах.
-
НовостьLEGAL TECH В ПРЕОДОЛЕНИИ КОРРУПЦИИ
-
НовостьКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦИОННЫЙ ПОДХОД К ЮРИДИЧЕСКИМ УСЛУГАМ

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470