
Яка відповідальність при порушенні умов договору?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Я власник продуктового магазину, замовив фрукти в іншої компанії, коли приїхала машина з товаром, фрукти були зіпсовані. Водій зізнався, що вночі холодильник передстав підтримувати правильно температуру, відповідно до цього фрукти зіпсувались швидше. Хто несе відповідальність в даному випадку? Як мені діяти?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
21.02.2022 23:14:45 Відповідальність повина нести компанія-постачальник. Вам потрібно переглянути укладений між Вами та постачальником (якщо він укладався), та знайти пункт договору у якому передбачено відповідальність за поставку товару неналежної якості. Зверніться до компанія-постачальника із вимогою поставити нову поставку із фруктами та відшкодування шкоди, якщо така була заподіяна. У випадку, якщо вони відмовляться потрібно звернутись до них із письмовою претензію про відшкодування шкоди, а у випадку, якщо і її не задовільнять,то потрібно звертатись до суду Також у таких випадках не підписуйте жодних документів про прийняття товару (накладні, фактури і т.д.)

Детальніше
21.02.2022 23:39:59 Коли у процесі доставки частина товару зіпсована (пошкоджена) з вини перевізника, то постраждалою стороною слід визнавати продавця (адже на момент псування товару контроль над ним здійснював продавець). А отже, саме він має виставляти претензію перевізникові з вимогою відшкодувати збитки. Претензію перевізнику одержувач виставляє не від свого імені, а від імені відправника. Покупцю така претензія потрібна не з метою отримання відшкодування збитків, а з метою документального фіксування факту псування товарів, що знадобиться для оприбуткування отриманого товару на баланс і визначення стану виконання продавцем взятих на себе зобов’язань з постачання товару.Про те, що компенсація не належить покупцю, говорить і той факт, що за умовами постачання, що розглядаються, покупець не поніс збитків, які повинен покрити перевізник. Коли відбувалося псування товару, він належав продавцю. Тож саме йому таке псування завдає збитків, які повинні бути відшкодовані.

Детальніше
22.02.2022 09:46:09 Доброго ранку. По перше уважно прочитайте договір, в ньому повинно бути зазначені умови поставки товару та відповідальність Сторін договору. Також, якщо договір укладено грамотно то повинні бути прописані санкції за такого роду порушення. Виходячи з ситуації тут відповідальність повинен понести постачальник, але ще раз наголошую прочитайте договір, можливо цю ситуацію по договору можна віднести до форс-мажору. Дякую.

Детальніше
22.02.2022 11:08:48 За загальними умовами поставки відповідальність за товар до моменту його передачі Покупцю несе Постачальник. Зазвичай, ця умова записується в договір постачання, який укладається між Постачальником та Покупцем. Якщо ви укладали такий договір, подивіться, який порядок дій передбачений у Договорі на випадок отримання товару неналежної якості та дійте згідно з ним. Незалежно від наявності договору, порядок дій для вас такий: 1.Не приймати неякісний товар; 2.Викликати представника Постачальника для складення акту про поставку неякісного товару. Якщо Постачальник не направить свого представника - скласти акт без нього; 4.Підписати акт та направити його на підпис Постачальнику у двох примірниках (цінним листом з описом вкладення). Постачальник має підписати акт та повернути вам 1 примірник; 5.Направити Постачальнику вимогу про поставку нової партії фруктів належної якості, а при неможливості поставити нову партію - повернути гроші, які були вами сплачені за товар.
Детальніше
22.02.2022 19:22:02 Доброго дня. В такому випадку несе відповідальність перевізник. Якщо договір із перевізником у Вас, то ви можете вимагати стягнення матеріальної шкоди та втраченої вигоди від перевізника, адже ви могли б продати ці фрукти і заробити кошти. Якщо договір із перевізником у постачальника, то за якість товару відповідає постачальник і свої претензії можете заявляти йому. Для більш детальної консультації рекомендуємо зв'язатись з нами. З повагою, Ваш Юрист.
Детальніше

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

Отримайте консультацію

Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденти Diia.City, перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали, працюємо у Польщі та Англії, перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку, задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
НовинаНові можливості в додатку КОНСУЛЬТАНТ від monobank
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ "MEET UP: 2024". Як це було?
-
НовинаПідвищення цін на квитки до CONSULTANT MEET-UP:2024: ранні пропозиції розпродано
-
НовинаCONSULTANT MEET-UP:2024 – подія, яку не можна пропустити!
-
НовинаПриєднання CONSULTANT до Diia.City United
-
НовинаЧому не завели справу на генерала Юрія Содоля: вказівка згори чи бездіяльність ДБР?
-
НовинаШтрафи за ненадання даних у ТЦК: чи можуть конфіскувати майно у тих, хто перебуває за кордоном?
-
НовинаКонсультант відправляється до Люксембургу: серед 20 кращих компаній української делегації на Nexus!
-
НовинаЗапуск Консультант в Польщі анонсували на одних з найвпливовіших інтернет ресурсах країни
-
НовинаLEGAL TECH В ПОДОЛАННІ КОРУПЦІЇ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470