Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Консультація юриста

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 4 минуты Количество просмотров: 450
Рейтинг:
0
Дата публикации: 11.12.2023

Недавно нашей команде задали вопрос: “Придбала декілька парфумів в інтернет магазині, немаленька сума, оплата онлайн. Приїхали зовсім не ті, що замовляла. Магазин на зв'язок не виходить, на смс також не відповідають. Що робити?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

04.12.2023 13:46:39 Я розумію вашу ситуацію. Ось кілька кроків, які ви можете виконати: 1. Звернутися до служби підтримки: Спробуйте знову зателефонувати або надіслати повторне повідомлення через форму зворотного зв'язку на веб-сайті магазину. Вкажіть свої проблеми і запитайте про можливості повернення або обміну товару. 2. Перевірте політику повернень: Досліджуйте положення про повернення товару на веб-сайті магазину. Подивіться, як довго вам дається на повернення товару та яким чином потрібно його повертати. 3. Звернутися до платежової системи: Якщо ви оплачували замовлення через платежовий сервіс, такий як PayPal або банк, звернутися до них для отримання допомоги. Вони можуть надати поради щодо спору або повернення грошей. 4. Запишіть всі докази: Зробіть фотографії отриманих парфумів, збережіть всю переписку з магазином і будь-які докази оплати. Це може бути корисно в подальшому, якщо вам знадобиться додаткова підтримка. 5. Звернутися до споживчої організації: Якщо всі попередні кроки не привели до результату, розгляньте можливість звернутися до місцевої споживчої організації або захисту прав споживача для отримання порад та правової підтримки. Пам'ятайте, що важливо дотримуватися положень і термінів повернення товару, якщо вони є. Зазвичай чим швидше ви реагуєте на таку ситуацію, тим більше шансов на успішне вирішення проблеми.

BASE (Базовая) 61.82
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Искусственный интеллект
Украина / Киев

i

04.12.2023 14:42:10 Можете звернутися до служби захисту прав споживачів з відповідною скаргою на продавця.

BASE (Базовая) 34.02
Реклама
Білозор Оксана
Білозор Оксана
Юрист
Украина / Одесская область

i

04.12.2023 23:28:52 Доброго вечора. Рекомендуємо написати скаргу до Вашого територіального органу з приводу захисту прав споживачів, керуйтеся Законом України "Про захист прав споживачів", адже тут Ви маєте право поверути товар на обмін або повернути свої кошти.

BASE (Базовая) 6.84
Реклама
Марчук Тетяна
Марчук Тетяна
Юрист
Украина / Николаевская область

i

08.12.2023 11:29:30 зверніться до мене в приватні повідомлення.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Дударенко Олексій
Дударенко Олексій
Юрист
Украина / Житомирская область

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.