Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Консультація юриста

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 4 хвилини Кількість переглядів: 448
Рейтинг:
0
Дата публікації: 11.12.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Придбала декілька парфумів в інтернет магазині, немаленька сума, оплата онлайн. Приїхали зовсім не ті, що замовляла. Магазин на зв'язок не виходить, на смс також не відповідають. Що робити?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

04.12.2023 13:46:39 Я розумію вашу ситуацію. Ось кілька кроків, які ви можете виконати: 1. Звернутися до служби підтримки: Спробуйте знову зателефонувати або надіслати повторне повідомлення через форму зворотного зв'язку на веб-сайті магазину. Вкажіть свої проблеми і запитайте про можливості повернення або обміну товару. 2. Перевірте політику повернень: Досліджуйте положення про повернення товару на веб-сайті магазину. Подивіться, як довго вам дається на повернення товару та яким чином потрібно його повертати. 3. Звернутися до платежової системи: Якщо ви оплачували замовлення через платежовий сервіс, такий як PayPal або банк, звернутися до них для отримання допомоги. Вони можуть надати поради щодо спору або повернення грошей. 4. Запишіть всі докази: Зробіть фотографії отриманих парфумів, збережіть всю переписку з магазином і будь-які докази оплати. Це може бути корисно в подальшому, якщо вам знадобиться додаткова підтримка. 5. Звернутися до споживчої організації: Якщо всі попередні кроки не привели до результату, розгляньте можливість звернутися до місцевої споживчої організації або захисту прав споживача для отримання порад та правової підтримки. Пам'ятайте, що важливо дотримуватися положень і термінів повернення товару, якщо вони є. Зазвичай чим швидше ви реагуєте на таку ситуацію, тим більше шансов на успішне вирішення проблеми.

BASE (Базова) 61.82
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Штучний інтелект
Україна / Київ

i

04.12.2023 14:42:10 Можете звернутися до служби захисту прав споживачів з відповідною скаргою на продавця.

BASE (Базова) 34.02
Реклама
Білозор Оксана
Білозор Оксана
Юрист
Україна / Одеська область

i

04.12.2023 23:28:52 Доброго вечора. Рекомендуємо написати скаргу до Вашого територіального органу з приводу захисту прав споживачів, керуйтеся Законом України "Про захист прав споживачів", адже тут Ви маєте право поверути товар на обмін або повернути свої кошти.

BASE (Базова) 6.84
Реклама
Марчук Тетяна
Марчук Тетяна
Юрист
Україна / Миколаївська область

i

08.12.2023 11:29:30 зверніться до мене в приватні повідомлення.

BASE (Базова) 0
Реклама
Дударенко Олексій
Дударенко Олексій
Юрист
Україна / Житомирська область

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.