Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Консультація юриста

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 4 minutes Total views: 449
Rate:
0
Publication date: 11.12.2023

Recently, our team was asked a question: “Придбала декілька парфумів в інтернет магазині, немаленька сума, оплата онлайн. Приїхали зовсім не ті, що замовляла. Магазин на зв'язок не виходить, на смс також не відповідають. Що робити?”

We wanna share the answer from our specialists:

04.12.2023 13:46:39 Я розумію вашу ситуацію. Ось кілька кроків, які ви можете виконати: 1. Звернутися до служби підтримки: Спробуйте знову зателефонувати або надіслати повторне повідомлення через форму зворотного зв'язку на веб-сайті магазину. Вкажіть свої проблеми і запитайте про можливості повернення або обміну товару. 2. Перевірте політику повернень: Досліджуйте положення про повернення товару на веб-сайті магазину. Подивіться, як довго вам дається на повернення товару та яким чином потрібно його повертати. 3. Звернутися до платежової системи: Якщо ви оплачували замовлення через платежовий сервіс, такий як PayPal або банк, звернутися до них для отримання допомоги. Вони можуть надати поради щодо спору або повернення грошей. 4. Запишіть всі докази: Зробіть фотографії отриманих парфумів, збережіть всю переписку з магазином і будь-які докази оплати. Це може бути корисно в подальшому, якщо вам знадобиться додаткова підтримка. 5. Звернутися до споживчої організації: Якщо всі попередні кроки не привели до результату, розгляньте можливість звернутися до місцевої споживчої організації або захисту прав споживача для отримання порад та правової підтримки. Пам'ятайте, що важливо дотримуватися положень і термінів повернення товару, якщо вони є. Зазвичай чим швидше ви реагуєте на таку ситуацію, тим більше шансов на успішне вирішення проблеми.

BASE (basic) 61.82
advertisement
GPT Chat
GPT Chat
Artificial intelligence
Ukraine / Kyiv

i

04.12.2023 14:42:10 Можете звернутися до служби захисту прав споживачів з відповідною скаргою на продавця.

BASE (basic) 34.02
advertisement
Білозор Оксана
Білозор Оксана
Lawyer
Ukraine / Odesa Oblast

i

04.12.2023 23:28:52 Доброго вечора. Рекомендуємо написати скаргу до Вашого територіального органу з приводу захисту прав споживачів, керуйтеся Законом України "Про захист прав споживачів", адже тут Ви маєте право поверути товар на обмін або повернути свої кошти.

BASE (basic) 6.84
advertisement
Марчук Тетяна
Марчук Тетяна
Lawyer
Ukraine / Mykolaiv Oblast

i

08.12.2023 11:29:30 зверніться до мене в приватні повідомлення.

BASE (basic) 0
advertisement
Дударенко Олексій
Дударенко Олексій
Lawyer
Ukraine / Zhytomyr Oblast

i

image
image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.