Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Не відповідальне ставлення на пошті

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 3 минуты Количество просмотров: 321
Рейтинг:
0
Дата публикации: 26.02.2023

Недавно нашей команде задали вопрос: “Відправляв посилку Новою поштою до родичів. Там було досить багато скляних банок, наліпку " обережно скло" наклеїли при мені на коробку. Коли посилка прибула у пункт призначення, виявилось, що коробка буда зім'ята та майже всі банки розбились. Оціночну вартість ставив мінімальну так, як сподівався на відповідальне ставлення. Чи можна у них вимагати якоїсь грошової компенсації?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

Лучший ответ
25.02.2023 11:26:09
Вітаю. Складна ситуація, але однозначно, що має місце пошкодження товару під час його транспортировки. Ви маєте право отримати грошову компенсацію. Оператор несе відповідальність за втрату, нестачу або пошкодження поштового відправлення, якщо це сталося з його вини. Щоб отримати компенсацію, треба подати заяву про втрату посилки. Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій: одразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії; при наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-передачі та Претензію;
BASE (Базовая) 0.01
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Украина / Черниговская область

i

24.02.2023 17:25:22 нажаль. ви маєте вимагати відшкодування лише в межах оціночної вартості посилки.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Мирошниченко Максим
Мирошниченко Максим
Юрист
Украина / Полтавская область

i

24.02.2023 19:34:39 Згідно законодавства оператор поштового зв'язку несе таку матеріальну відповідальність перед користувачем: за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю з описом вкладення - повернення (відшкодування) вартості вкладення або його пошкодженої частини згідно з описом, вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 25 відсотків вартості цих послуг. У разі незгоди користувача з визначеним вище розміром відшкодування питання про відшкодування завданих йому фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання операторами своїх зобов'язань, а також інші спори між користувачами та операторами розглядаються у судовому порядку.

BASE (Базовая) 0.11
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

25.02.2023 13:14:42 Доброго дня. Ви вправі вимагати компенсацію лише в межах заявленої суми. Для цього необхідно звернутися із заявою про відкшодування збитків до ТОВ "Нова пошта"

BASE (Базовая) 0
Реклама
Думич Роман
Думич Роман
Юрист
Украина / Львовская область

i

26.02.2023 12:16:17 Можуть відмовити в компенсації вимог по претензії: Акт приймання-передачі оформлений не в момент отримання відправлення; Претензія оформлена без акту приймання-передачі. 2. У випадку, якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла. Ситуація може статися у випадку, якщо Ви ненадійно упакували відправлення всередині і, як результат, воно пошкодилось в процесі транспортування. Рекомендуємо з питань пакування звернутися до спеціалістів компанії «Нова пошта». 3. У випадку, якщо відправлення ціле, але пошкоджена упаковка. Упаковка слугує для захисту відправлень. Якщо для Вас важливо зберегти упаковку, то рекомендуємо скористатись додатковими пакувальними матеріалами. 4. У випадку вимог відшкодування моральної шкоди. 5. У інших окремих випадках. Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій: одразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії; при наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-

BASE (Базовая) 0.05
Реклама
Пуха Наталія Станіславівна
Пуха Наталія Станіславівна
Юрист
Украина / Ровенская область

i

image
Может быть интересно

Похожие услуги и статьи

image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.