
Не відповідальне ставлення на пошті
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Відправляв посилку Новою поштою до родичів. Там було досить багато скляних банок, наліпку " обережно скло" наклеїли при мені на коробку. Коли посилка прибула у пункт призначення, виявилось, що коробка буда зім'ята та майже всі банки розбились. Оціночну вартість ставив мінімальну так, як сподівався на відповідальне ставлення. Чи можна у них вимагати якоїсь грошової компенсації?”
We wanna share the answer from our specialists:
24.02.2023 17:25:22 нажаль. ви маєте вимагати відшкодування лише в межах оціночної вартості посилки.
24.02.2023 19:34:39 Згідно законодавства оператор поштового зв'язку несе таку матеріальну відповідальність перед користувачем: за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю з описом вкладення - повернення (відшкодування) вартості вкладення або його пошкодженої частини згідно з описом, вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 25 відсотків вартості цих послуг. У разі незгоди користувача з визначеним вище розміром відшкодування питання про відшкодування завданих йому фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання операторами своїх зобов'язань, а також інші спори між користувачами та операторами розглядаються у судовому порядку.
25.02.2023 13:14:42 Доброго дня. Ви вправі вимагати компенсацію лише в межах заявленої суми. Для цього необхідно звернутися із заявою про відкшодування збитків до ТОВ "Нова пошта"
26.02.2023 12:16:17 Можуть відмовити в компенсації вимог по претензії: Акт приймання-передачі оформлений не в момент отримання відправлення; Претензія оформлена без акту приймання-передачі. 2. У випадку, якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла. Ситуація може статися у випадку, якщо Ви ненадійно упакували відправлення всередині і, як результат, воно пошкодилось в процесі транспортування. Рекомендуємо з питань пакування звернутися до спеціалістів компанії «Нова пошта». 3. У випадку, якщо відправлення ціле, але пошкоджена упаковка. Упаковка слугує для захисту відправлень. Якщо для Вас важливо зберегти упаковку, то рекомендуємо скористатись додатковими пакувальними матеріалами. 4. У випадку вимог відшкодування моральної шкоди. 5. У інших окремих випадках. Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій: одразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії; при наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

From Real Users
PRO consultants
All consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!

Contact us for a free consultation

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470