Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Не відповідальне ставлення на пошті

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 3 хвилини Кількість переглядів: 320
Рейтинг:
0
Дата публікації: 26.02.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Відправляв посилку Новою поштою до родичів. Там було досить багато скляних банок, наліпку " обережно скло" наклеїли при мені на коробку. Коли посилка прибула у пункт призначення, виявилось, що коробка буда зім'ята та майже всі банки розбились. Оціночну вартість ставив мінімальну так, як сподівався на відповідальне ставлення. Чи можна у них вимагати якоїсь грошової компенсації?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
25.02.2023 11:26:09
Вітаю. Складна ситуація, але однозначно, що має місце пошкодження товару під час його транспортировки. Ви маєте право отримати грошову компенсацію. Оператор несе відповідальність за втрату, нестачу або пошкодження поштового відправлення, якщо це сталося з його вини. Щоб отримати компенсацію, треба подати заяву про втрату посилки. Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій: одразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії; при наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-передачі та Претензію;
BASE (Базова) 0.01
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Україна / Чернігівська область

i

24.02.2023 17:25:22 нажаль. ви маєте вимагати відшкодування лише в межах оціночної вартості посилки.

BASE (Базова) 0
Реклама
Мирошниченко Максим
Мирошниченко Максим
Юрист
Україна / Полтавська область

i

24.02.2023 19:34:39 Згідно законодавства оператор поштового зв'язку несе таку матеріальну відповідальність перед користувачем: за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю з описом вкладення - повернення (відшкодування) вартості вкладення або його пошкодженої частини згідно з описом, вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 25 відсотків вартості цих послуг. У разі незгоди користувача з визначеним вище розміром відшкодування питання про відшкодування завданих йому фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання операторами своїх зобов'язань, а також інші спори між користувачами та операторами розглядаються у судовому порядку.

BASE (Базова) 0.11
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

25.02.2023 13:14:42 Доброго дня. Ви вправі вимагати компенсацію лише в межах заявленої суми. Для цього необхідно звернутися із заявою про відкшодування збитків до ТОВ "Нова пошта"

BASE (Базова) 0
Реклама
Думич Роман
Думич Роман
Юрист
Україна / Львівська область

i

26.02.2023 12:16:17 Можуть відмовити в компенсації вимог по претензії: Акт приймання-передачі оформлений не в момент отримання відправлення; Претензія оформлена без акту приймання-передачі. 2. У випадку, якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла. Ситуація може статися у випадку, якщо Ви ненадійно упакували відправлення всередині і, як результат, воно пошкодилось в процесі транспортування. Рекомендуємо з питань пакування звернутися до спеціалістів компанії «Нова пошта». 3. У випадку, якщо відправлення ціле, але пошкоджена упаковка. Упаковка слугує для захисту відправлень. Якщо для Вас важливо зберегти упаковку, то рекомендуємо скористатись додатковими пакувальними матеріалами. 4. У випадку вимог відшкодування моральної шкоди. 5. У інших окремих випадках. Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій: одразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії; при наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-

BASE (Базова) 0.05
Реклама
Пуха Наталія Станіславівна
Пуха Наталія Станіславівна
Юрист
Україна / Рівненська область

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.