Не відповідальне ставлення на пошті
Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Відправляв посилку Новою поштою до родичів. Там було досить багато скляних банок, наліпку " обережно скло" наклеїли при мені на коробку. Коли посилка прибула у пункт призначення, виявилось, що коробка буда зім'ята та майже всі банки розбились. Оціночну вартість ставив мінімальну так, як сподівався на відповідальне ставлення. Чи можна у них вимагати якоїсь грошової компенсації?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
24.02.2023 17:25:22 нажаль. ви маєте вимагати відшкодування лише в межах оціночної вартості посилки.
24.02.2023 19:34:39 Згідно законодавства оператор поштового зв'язку несе таку матеріальну відповідальність перед користувачем: за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю з описом вкладення - повернення (відшкодування) вартості вкладення або його пошкодженої частини згідно з описом, вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 25 відсотків вартості цих послуг. У разі незгоди користувача з визначеним вище розміром відшкодування питання про відшкодування завданих йому фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання операторами своїх зобов'язань, а також інші спори між користувачами та операторами розглядаються у судовому порядку.
25.02.2023 13:14:42 Доброго дня. Ви вправі вимагати компенсацію лише в межах заявленої суми. Для цього необхідно звернутися із заявою про відкшодування збитків до ТОВ "Нова пошта"
26.02.2023 12:16:17 Можуть відмовити в компенсації вимог по претензії: Акт приймання-передачі оформлений не в момент отримання відправлення; Претензія оформлена без акту приймання-передачі. 2. У випадку, якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла. Ситуація може статися у випадку, якщо Ви ненадійно упакували відправлення всередині і, як результат, воно пошкодилось в процесі транспортування. Рекомендуємо з питань пакування звернутися до спеціалістів компанії «Нова пошта». 3. У випадку, якщо відправлення ціле, але пошкоджена упаковка. Упаковка слугує для захисту відправлень. Якщо для Вас важливо зберегти упаковку, то рекомендуємо скористатись додатковими пакувальними матеріалами. 4. У випадку вимог відшкодування моральної шкоди. 5. У інших окремих випадках. Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій: одразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії; при наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-
В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!
Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!
Отримайте консультацію
Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденти Diia.City, перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали, працюємо у Польщі та Англії, перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку, задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
НовинаПідвищення цін на квитки до CONSULTANT MEET-UP:2024: ранні пропозиції розпродано
-
НовинаCONSULTANT MEET-UP:2024 – подія, яку не можна пропустити!
-
НовинаПриєднання CONSULTANT до Diia.City United
-
НовинаЧому не завели справу на генерала Юрія Содоля: вказівка згори чи бездіяльність ДБР?
-
НовинаШтрафи за ненадання даних у ТЦК: чи можуть конфіскувати майно у тих, хто перебуває за кордоном?
-
НовинаКонсультант відправляється до Люксембургу: серед 20 кращих компаній української делегації на Nexus!
-
НовинаЗапуск Консультант в Польщі анонсували на одних з найвпливовіших інтернет ресурсах країни
-
НовинаLEGAL TECH В ПОДОЛАННІ КОРУПЦІЇ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: ЮРИДИЧНА ДОПОМОГА В ОДНОМУ ДОТИКУ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ – UBER ДЛЯ ЮРИСТІВ
- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 10
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 0800337717