
Нищення чужого майна
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Якщо я в магазині випадково розбив полицю з дорогим алкоголем, чи маю я виплачувати кошти магазину, чи можна не платити”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
21.04.2023 15:48:56 Випадкового нічого не буває. Якщо є ваша вина - повинні заплатити. Якщо знищення/пошкодженя майна сталися у звязку з порушеннями магазину (неправильно зафіксований товар, прохиди не відповідають стандартам) - магазин сам відповідає за отриману шкоду.
21.04.2023 20:28:44 Можна не платити. Якщо ви випадково розбили або пошкодили товар то оплачувати його вартість ви не зобов'язані, оскільки до моменту оплати купівлі товару власником речі є її продавець, тобто торговельний заклад
21.04.2023 22:03:29 Згідно законодавства ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту. Такі виплати можливі лише на підставі судового рішення (якщо буде доведено вашу вину).
22.04.2023 11:29:21 Якщо доведете, що не мали умислу, то платити не потрібно. Так як ризик випадкової загибелі майна несе власник цього майна.
23.04.2023 21:44:42 Потрібно з’ясувати, хто насправді винен у тому, що товар пошкоджено: покупець, адміністрація магазину, яка неправильно зберігала/розмістила цей товар у торговому залі, чи, можливо, покупець. ЗУ «Про захист прав споживачів» у таких ситуаціях однозначно захищає покупця (споживача). Однак в таких ситуаціях часто буває багато нюансів. Як вбачається з статті 323 ЦКУ, ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. А покупець несе відповідальність за цілісність товару після того, як отримав та оплатив товар (стаття 668 ЦКУ). Тобто, до оплати товару магазин несе відповідальність за товар. Якщо пошкоджений вами товар зберігався у неналежних умовах, а саме на полицях, що не захищені спеціальним бортиком, у проходах між рядами або у великій скупченості стояв на стелажах, вкажіть на це адміністратору. Якщо з вас вимагають оплату поясніть ви відмовляєтеся платити штраф а виключно після судового рішення

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470