Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Что делать, если новая почта разбила посылку?

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 3 хвилини Кількість переглядів: 2418
Рейтинг:
0
Дата публікації: 12.10.2021

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Подруга прислала посылку с другого города новой почтой, упаковка была целая, но содержимое повредилось. Сотрудники говорят, что они не причём, и это не их вина. Что могу сделать в этом случае? Как компенсировать ущерб?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

05.10.2021 08:57:29 Для облегчения процедуры получения компенсации следуйте следующим рекомендациям: при наличии претензий к состоянию отправления составьте Акт приема-передачи и Претензию сразу при получении посылки. Новая почта должна выплатить компенсацию клиенту. Кроме того, обратная доставка будет осуществлена за счет Новой почты. Скажу сразу, Вам придется поругаться, но все же добиться компенсации возможно, вплоть даже через суд, если посылка того стоит. Желаю удачи.

BASE (Базова) 34.01
Реклама
Яценко Олена Володимирівна
Яценко Олена Володимирівна
Юрист
Україна / Сумська область

i

05.10.2021 13:26:31 Нужно было составить акт о наличии повреждения сразу в отделении почты. Если этого не сделали, отправьте письменную претензию онлайн и зарегистрируйте её жалобой в телефонном режиме.

BASE (Базова) 0
Реклама
Оксана
Оксана
Юрист
Україна / Київ

i

07.10.2021 17:09:30 Відповідно до ст. 924 ЦКУкраїни перевізник відповідає за збереження вантажу, багажу, пошти з моменту прийняття їх до перевезення та до видачі одержувачеві. Перевізник відповідає за псування або пошкодження посилки в розмірі фактичної шкоди, якщо не доведе, що це сталося не з його вини. Під псуванням або пошкодженням посилки розуміють зміну її фізичних властивостей (механічні поломки, дефекти, бій). Перевізник звільняється від відповідальності за пошкодження посилки тільки у випадках, коли незбереження вантажу стало наслідком обставин, що характеризуються одночасно такими ознаками: усунення цих обставин не залежало від перевізника. Тобто, перевізник звільняється від відповідальності, якщо відповідно до законодавства та договору він не несе обов’язку усунення цих обставин; перевізник не міг запобігти цим обставинам. У випадку пошкодження або недостачі всередині відправлення, відмовити в компенсації можуть, якщо:Акт приймання-передачі, Претензія деталі https://novaposhta.ua/denial_com

BASE (Базова) 0.03
Реклама
Пуха Наталія Станіславівна
Пуха Наталія Станіславівна
Юрист
Україна / Рівненська область

i

image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.