Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Обмін та повернення товару неналежної якості

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 8 хвилин Кількість переглядів: 682
Рейтинг:
0
Дата публікації: 14.10.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Я придбав електронну сигарету, в спеціальному магазині, на вимогу дати мені чек, продавець сказав, що вони не мають необхідного обладнання. В цей же день, я виявив неналежну якість цього товару, брак з заводу. Питання, чи мають право мені відмовити у поверненні коштів за цей товар, оскільки я не маю касового чеку, але і в них немає касового апарату. Як мені довести правоту та повернути свої кошти. Дякую”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

07.10.2023 00:50:05 Я не юрист, але можу надати загальну інформацію. Ваші права можуть залежати від законодавства вашої країни та місцевих правил споживачів. Однак, основна рекомендація - будьте готовими пред'явити будь-які докази покупки і неналежної якості товару. Оскільки вам не було видано касовий чек, вам може бути складно довести факт покупки. Однак, є декілька способів, якими ви можете спробувати розв'язати цю ситуацію: 1. Звернутися до продавця: Спробуйте пояснити ситуацію продавцеві і заявити про свої права як споживач. Попросіть його записати ваше звернення та отримайте його контактні дані для подальшого контакту. 2. Звернутися до органу захисту прав споживача: Якщо продавець вам не допомагає, можете звернутися до органу захисту прав споживача своєї країни. Вони можуть надати вам консультацію та допомогти вирішити цю проблему. 3. Звернутися до банку: Якщо ви здійснили покупку за допомогою банківської картки, можете звернутися до вашого банку і подати скаргу на неналежну якість товару. Банк може провести розслідування і повернути вам кошти. 4. Звернутися до адвоката: Якщо жоден з попередніх кроків не дасть результатів, можливо, варто звернутися до адвоката для отримання юридичної допомоги та порад. Загалом, важливо мати всі доступні докази про покупку і неналежну якість товару (фотографії, свідчення свідків тощо) і активно прослідковувати розвиток ситуації.

BASE (Базова) 34.73
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Штучний інтелект
Україна / Київ

i

07.10.2023 12:58:53 Для початку зверніться в магазин. Якщо відмовлять, то зверніться в захист прав споживачів з вказанням того, що даний магазин не має касового апарату. Додатково поінформуйте магазин про намір здійснити такі дії. Ще скажіть, що в податкову напишете заяву, що у магазину не має касового апарату.

BASE (Базова) 34.08
Реклама
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Адвокат
Україна / Рівненська область

i

08.10.2023 16:05:14 Перше, вам не мали право відмовляти у видачі чеку. В такій ситуації потрібно було відмовитись купувати товар у даному магазині. Тому у вас зараз не має доказів того, що даний товар був придбаний у конкретному магазині. Можна провести експертизу, підняти документи і знайти підтвердження, що саме дана партія електронних цигарок продається у даному магазині. Але це дуже затрана робота. І ви втратите більше часу і, як наслідок, фінансів, ніж коштує ця цигарка. Ви зробили помилку, коли придбали товар без чеку. Порада, спробуйте домовитись з даним магазином про обмін товару, пояснюючи їм, що ви будете, у разі відмови, вимушені звернутись із скаргою до органів захисту прав споживачів та податкової. Відмовлять, пишіть скарги до даних органів про те, що даний магазин продає товар неналежної якості і відмовляє у видачі чеку.

BASE (Базова) 0
Реклама
Сидоренко Інна
Сидоренко Інна
Юрист
Україна / Київ

i

08.10.2023 17:03:22 Добрий день. Договір може бути заключений в усній формі. Вам потрібно звернутися до магазину, і поки не пройшло 14 днів повернути кошти, або замінити товар

BASE (Базова) 34.01
Реклама
Гордієнко Олена
Гордієнко Олена
Юрист
Україна / Житомирська область

i

08.10.2023 19:28:12 Доброго дня! Так , Ви маєте право на повернення. В разі відмови, маєте право звернутися за захистом прав споживачів. Не погано буде якщо є також свідки купівлі товару.

BASE (Базова) 0
Реклама
Копєйчикова-Бригінець Катерина
Копєйчикова-Бригінець Катерина
Юрист
Україна / Київ

i

08.10.2023 21:11:27 Якщо Ви придбали товар неналежної якості, то маєте право: 1) Повернення частині вартості товару; 2) безоплатного усунення недоліків товару; 3) повернення повної вартості товару. Оскільки чек Вам не видали, продавець може відмовитись замінити товар/повернути гроші, скаже — "Ви у мене нічого не купували, я вас вперше бачу". Якщо так станеться, повідомте продавця, що повідомите про нього податкову. Продавець зобов'язаний мати касовий апарат та видавати чеки на проданий товар (коли він продає товар без чеку, то ухиляється від сплати податків). Тисніть на продавця цим аргументом щоб примусити його повернути гроші за товар.

BASE (Базова) 28.81
Реклама
Тимошенко Олексій Ігорович
Тимошенко Олексій Ігорович
Юрист
Україна / Київська область

i

10.10.2023 13:11:32 Нічого не докажете,оскільки наявність чеку підтверджує факт покупки. Ви можете написати скаргу у поліцію чи службу з прав споживачів

BASE (Базова) 0
Реклама
Первусяк Ірина
Первусяк Ірина
Юрист
Україна / Тернопільська область

i

10.10.2023 14:16:48 Куди звертатись: Звернутись до продавця чи виробника з скаргою/претензією; Звернутись до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у відповідному регіоні (контакти територіальних органів). Перелік та зразки необхідних документів У випадку порушення продавцем прав споживача останній має право звернутися до уповноваженого органу з усним, електронним або письмовим зверненням (скаргою) До письмового звернення (скарги) (зразок) додаються наступні документи: копія звернення до суб'єкта господарювання (продавець); копія документу, який засвідчує факт придбання товару; копія технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу; інші документи, які стосуються розгляду звернення. Строки розгляду питання Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

BASE (Базова) 34.02
Реклама
Неофіта ДМИТРО Богданович
Неофіта ДМИТРО Богданович
Юрист
Україна / Львівська область

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.