
Регестрация благотворительного фонда

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Прошу помочь в формировании правильного пакета документов для регистрации благотворительного фонда. Спасибо.”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
15.04.2022 08:19:01 Юр.лица благотворительные организации бывают 3 видов – благ.общество, благ.учреждение или благ., все зависит от Ваших целей и пожеланий, почитайте детали в ЗУ «Про благодійну діяльність та благодійні організації» (ст.11-15). Фонд действует на основании устава, имеет участников и ими управляется, они не обязаны передавать фонду любые активы для достижения целей благотворительной деятельности, фонд может быть создан одним или несколькими учредителями. Для регистр.надо действ. по ст.14-17 ЗУ «Про держ.реєстрацію юр.осіб…» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15#n505 в любом случае готовить протокол (несколько участников) или решение (1 участник) о создании фонда, устав фонда, структура собственности фонда, нотар.копии паспортов участников, которые книжечками
Детальніше
15.04.2022 11:08:08 Для государственной регистрации благотворительного фонда учредитель или уполномоченное ими лицо должны лично подать государственному регистратору такие документы: заполненную регистрационную карточку на проведение государственной регистрации юридического лица; экземпляр оригинала ( или нотариально заверенную копию решения учредителей или уполномоченного им органа о создании юридического лица);два экземпляра учредительных документов (в случае представления электронных документов - 1 экземпляр );документ, удостоверяющий внесение регистрационного сбора за проведение регистрации. В случае представления электронных документов - подтверждением внесения платы является экземпляр электронного расчетного документа , засвидетельствованного цифровой подписью; информацию с документами, подтверждающими структуру собственности учредителей.

Детальніше
15.04.2022 21:14:26 Для реєстрації Благодійного фонду або благодійної організації необхідні документи засновників, склад наглядової ради їхні документи розробити проект Статуту , протокол далі документи реєструються в ЦНАПі + можливо необхідно буде підписи на статуті та протоколі нотаріально завірити (залежить Регіону де знаходиться ЦНАП) реєструєте зазначені документи, отримуєте статус неприбуткової організації, отримуєте реєстраційні документи, відкриваєте рахунки в банку і можете здійснювати діяльність. Також необхідне положення про наглядову раду та правила внутрішньо трудового розпорядку. У разі необхідності шаблони документів можу надіслати на е-майл. та посилання на порядок реєстраційних дій.

Детальніше
16.04.2022 19:36:51 Доброго дня. Я готовий направити Вам Рішення (Протокол) про створення благодійного фонду, Статут БФ, заявки та інші документи. З метою повного та правильного складання документів, необхідно від Вас інформація: - хто буде засновником БФ? - хто буде головою БФ? - адреса реєстрації БФ? - бухгалтер буде чи ні ? - хто буде розпоряджатися коштами на рахунку? Всю цю інформацію можете направити на мою електронну адресу. Я Вам направлю всі документи.
Детальніше
17.04.2022 15:30:27 Доброго дня. Благодійни фонд можете самостійно зареєструвати через дію або найближчий реєстраційний центр (ЦНАП). Процедура не складна. Разом з тим, якщо бажаєте доручити роботу юристу, буду радий Вам допомогти. Вартість послуг 2000 грн. (підготовка статуту, підготовка реєстраційних документів, подача їх реєстратору, отримання усіх необхідних документів для відкриття рахунку, супровід в банку). Додатково можу зробити печатку фонду - 550 грн. Також в подальшому можу супроводжувати бухгалтерію та юридичну роботу. Телефонуйте. Гарного дня!


Детальніше
21.04.2022 18:28:21 Для регистрации благотворительного фонда нужно подготовить документы по списку: 1.Протокол о создании фонда; 2. Устав фонда; 3.Заявление о государственной регистрации фонда. В протоколе излагается решение о создании благотворительного фонда, указывается название фонда и адрес его местонахождения, назначается глава фонда - из числа основателей; протокол подписывают все основатели фонда. В уставе указываются направления деятельности фонда, порядок управления фондом, полномочия органов управления фондом, механизм реорганизации и ликвидации фонда. Устав фонда подписывается всеми участниками, прошивается и пронумеровывается. Следующий этап - заполнение заявления на гос.регистрацию; в него вносится информация об основателях (ФИО, паспортные данные, ИНН, место проживания). Заявление подписывают тот, кто подаст его на регистрацию. Для бесплатной регистрации заявление лучше подать в ЦНАП; частные и государственные нотариусы проводят регистрацию за оплату. Срок регистрации - 3 рабочих дня.
Детальніше

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

Отримайте консультацію

Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденти Diia.City, перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали, працюємо у Польщі та Англії, перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку, задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
НовинаНові можливості в додатку КОНСУЛЬТАНТ від monobank
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ "MEET UP: 2024". Як це було?
-
НовинаПідвищення цін на квитки до CONSULTANT MEET-UP:2024: ранні пропозиції розпродано
-
НовинаCONSULTANT MEET-UP:2024 – подія, яку не можна пропустити!
-
НовинаПриєднання CONSULTANT до Diia.City United
-
НовинаЧому не завели справу на генерала Юрія Содоля: вказівка згори чи бездіяльність ДБР?
-
НовинаШтрафи за ненадання даних у ТЦК: чи можуть конфіскувати майно у тих, хто перебуває за кордоном?
-
НовинаКонсультант відправляється до Люксембургу: серед 20 кращих компаній української делегації на Nexus!
-
НовинаЗапуск Консультант в Польщі анонсували на одних з найвпливовіших інтернет ресурсах країни
-
НовинаLEGAL TECH В ПОДОЛАННІ КОРУПЦІЇ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 10
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470