Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Що робити при порушенні прав споживача?

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 5 хвилин Кількість переглядів: 27
Рейтинг:
0
Дата публікації: 19.08.2024

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Як захистити свої права як споживача, куди звертатися у випадку неякісного товару або послуги.”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

12.08.2024 19:32:39 Якщо ви стали свідком порушення своїх прав як споживача, вам слід звернутися до органів державного контролю за якістю товарів і послуг. Це може бути Державна служба України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів, Державна інспекція з контролю якості та безпеки товарів і послуг або місцевий орган влади. Також можна звернутися до спеціалізованих неприбуткових організацій, які допомагають захищати права споживачів. Наприклад, це може бути Асоціація захисту прав споживачів "Варта", Громадська рада при Держспоживслужбi або інша подібна організація. У разі необхідності також можна звернутися до суду для вирішення спору з продавцем чи постачальником послуг. Необхыдно мати всю необходимую документацыю: чек, гарантыйний лист, фотографыї тощо для того щоб ваше звернення було ефективним.

BASE (Базова) 59.6
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Штучний інтелект
Україна / Київ

i

12.08.2024 20:32:02 Вітаю! Відразу після виявлення факту порушення прав необхідно звернутися до продавця (виробника товару), виконавця робіт чи надавача послуги письмовою заявою про поновлення свого права. Заяву слід підготувати у двох примірниках та вимагати щоб на другому примірнику (вашому) проставили відмітку про отримання заяви (із зазначенням дати, прізвища і посади особи, яка прийняла заяву, її підписом). До заяви додати копії документів, які підтверджують правомірність вашої вимоги (чек, гарантія, паспорт на товар тощо). Якщо продавець, виробник, виконавець робіт чи надавач послуг відмовляють у задоволенні заяви (скарги), то необхідно звертатись із письмовою заявою про відновлення прав до Головного управління Держпродспоживслужби у області . Якщо питання не вдалося вирішити в досудовому порядку - тоді Вам потрібно звернутись з позовною заявою до суду. З повагою, юрист Дерій В.О.!

BASE (Базова) 34.44
Реклама
Дерій Владислав Олегович
Дерій Владислав Олегович
Юрист
Україна / Київ

i

12.08.2024 23:51:34 Вітаю. Звернутись до продавця чи виробника з скаргою/претензією; звернутись до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у відповідному регіоні (контакти територіальних органів); звернутися до суду

img
PREMIUM 60.08
Реклама
Боревич Марія
Юрист
Україна / Київ
Боревич Марія

i

14.08.2024 12:16:42 Варто звертатись до відповідної служби із захичту прав споживачів у вашій місцевості, або до суду.

img
PREMIUM 34.67
Реклама
Андреєва Олена
Юрист
Україна / Київ
Андреєва Олена

i

14.08.2024 18:10:52 Доброго дня! В даному випадку Вам потрібно звертатись до Управління захисту прав споживачів за місцем свого проживання або ж реєстрації. Можна відразу ж звернутись з позовною заявою до суду за захистом свого права, однак Вам необхідно мати докази того, що товар був неналежної якості (зокрема фото або відео), в обов'язковому порядку має бути фіскальний чек про покупку товару або ж послуги.

BASE (Базова) 55.47
Реклама
Віталій Петрович
Віталій Петрович
Юрист
Україна / Київ

i

14.08.2024 18:39:05 Добрий день, в першу чергу необхідно звертатися безпосередньо до продавця.Якщо врегулювати конфлікт на пряму не вдається, необхідно звертатися за захистом своїх прав до суду

BASE (Базова) 34.31
Реклама
Лихачов Роман Борисович
Лихачов Роман Борисович
Юрист
Україна / Київ

i

15.08.2024 13:19:56 Вітаю. Першочергово необхідно звернутися з письмовою скаргою до продавця товару. Якщо продаець не вирішить ваше питання. то необхідно звернутися з письмово скаргою до Головного управління Держпродспоживслужби у нашій області, до скарги додати копію листа-скарги , яку ви подавали до продавця.

BASE (Базова) 1.74
Реклама
Каплоух Вікторія Олександрівна
Каплоух Вікторія Олександрівна
Адвокат
Україна / Харків

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.