Детальніше
ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ.
РЕЄСТР «ОБЕРІГ»
Уряд України ініціював запуск Електронного кабінету для осіб, які мають військовий обов’язок, та встановив правила для перевірки легітимності військових документів за межами країни. 10 травня Кабінет Міністрів ухвалив процедуру управління Реєстром «Оберіг», що регулює доступ до Електронного кабінету військовозобов’язаних.
Зазначений Порядок регламентує процеси збору, збереження, обробки та використання інформації з Реєстру, а також уточнює механізм перевірки військово-облікових документів українськими консульськими установами за кордоном. Він також визначає правила для оновлення персональних даних військовозобов’язаних та резервістів.
Документ встановлює основи для інформаційної взаємодії Реєстру «Оберіг» з іншими інформаційними системами, реєстрами та базами даних, що належать до центральних органів виконавчої влади. Він також визначає критерії електронної ідентифікації у Електронних кабінетах, перелік даних, які відображаються в них, та набір послуг, доступних через ці кабінети для призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ВІЙСЬКОВО-ОБЛІКОВОГО ДОКУМЕНТУ
Реєстр «Оберіг» дозволяє автоматично верифікувати осіб без їх безпосередньої участі, що сприяє виявленню тих, хто не оновлював свої дані. Завдяки цьому реєстру, також формується електронний військово-обліковий документ, який матиме таку ж юридичну силу, як і паперовий аналог. Міністерство оборони співпрацює з Міністерством цифрової трансформації для створення такого документа, як повідомила заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко.
Новий електронний документ буде корисним як для військовозобов’язаних, так і для співробітників територіальних центрів комплектування (ТЦК). За новим законодавством, представники ТЦК або поліції можуть використовувати спеціалізоване програмне забезпечення з доступом до Реєстру «Оберіг» для перевірки даних.
РЕЄСТР «ОБЕРІГ» ПОКАЖЕ ЧИ БУЛА ВРУЧЕНА ПОВІСТКА
Міністерство оборони розширило функціонал Реєстру «Оберіг», додавши можливість перевірки, чи була вручена повістка особі, та визначення дати вручення.
Реєстр «Оберіг» продовжує інтеграцію з іншими державними реєстрами, включаючи реєстри податкової служби, актів цивільного стану, судової адміністрації, прикордонної служби, освіти та міграційної служби. В процесі підключення також реєстр Пенсійного фонду, з якого Міноборони отримає дані про трудовий досвід осіб.
Реєстр «Оберіг» є електронною базою даних, яка автоматично оновлюється інформацією з різних державних реєстрів та даними, зібраними ТЦК. Він містить важливу інформацію про осіб, таку як особисті дані, місце проживання, сімейний стан, роботу, освіту та інше.
Реєстр також спрямований на запобігання корупції, дозволяючи виявляти незвичайну активність, наприклад, раптове збільшення кількості осіб, знятих з військового обліку. Власником Реєстру є Міноборони, а розпорядниками — Генштаб, СБУ та розвідка. Інформацію вносять посадові особи ТЦК, які мають доступ до державної таємниці.
ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ЗАПРАЦЮЄ НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ
Військовозобов’язані зможуть оновлювати свої дані через Електронний кабінет, який Міноборони планує запустити найближчим часом.
Уряд України регламентував запровадження Електронного кабінету для осіб, які перебувають на військовому обліку, та встановив правила для перевірки легітимності військових документів за межами країни. 10 травня Кабінет Міністрів ухвалив процедуру управління Реєстром «Оберіг», що включає в себе механізми збору, збереження, оброблення та використання інформації про призовників, військовозобов’язаних та резервістів. Цей порядок також описує, як консульські працівники можуть перевіряти військові документи та оновлювати особисті дані за кордоном.
Додатково, уряд визначив структуру інформаційної взаємодії між Реєстром «Оберіг» та іншими інформаційними системами та базами даних, встановивши правила електронної ідентифікації та перелік послуг, доступних через Електронний кабінет.
Новий закон дозволяє представникам ТЦК та поліції використовувати спеціалізоване програмне забезпечення для перевірки даних через Реєстр «Оберіг». Міністерство оборони розширило функціонал Реєстру, додавши можливість перевірки, чи була вручена повістка особі.
Реєстр «Оберіг» надає військовозобов’язаним доступ до їхніх даних через Електронний кабінет, який має бути запущений Міноборони в цьому місяці. Він містить важливу інформацію, таку як особисті дані, місце роботи, освіту, та інше.
Взаємодія реєстру «Оберіг» з іншими реєстрами дозволить зменшити необхідність особистого контакту з військовозобов’язаними, хоча деякі дані все одно потребуватимуть особистого підтвердження.
Згідно з новими правилами, військовозобов’язані зможуть оновлювати свої контактні дані та адресу проживання через Електронний кабінет, а верифікація інформації відбуватиметься через BankID.
Професійна правова допомога, яку може надати адвокат під час виконання правил військового обліку та мобілізації
Адвокати, які спеціалізуються на військових питаннях, можуть надавати широкий спектр професійної правової допомоги під час виконання правил військового обліку та мобілізації. Ось деякі з основних послуг, які вони можуть запропонувати:
1. Юридичні консультації з військового законодавства. Аналіз документів та консультація адвоката необхідні для визначення обсягу порушених прав і обрання способів для їх захисту та відновлення.
2. Правова допомога у питаннях постановки на військовий облік та зняття з нього.
3. Консультування з приводу проходження медичної комісії та оскарження її результатів.
4. Юридичний захист при звинуваченні в ухиленні від мобілізації.
5. Звільнення та пом’якшення відповідальності за порушення правил мобілізації.
6. Підготовка заяв, звернень, запитів та інших необхідних документів до відповідних органів. Перевірка документів юристом необхідна для з’ясування які права порушені.
7. Супровід у ТЦК (територіальний центр комплектування та соціальної підтримки).
8. Правова допомога у постановці на військовий облік, одержанні відстрочки та звільнення від військової служби. Правовий висновок адвоката забезпечить правильність обраного способу захисту порушених прав.
Ці послуги можуть бути особливо важливими у воєнний час, коли дотримання прав та законних інтересів осіб, які вже несуть службу, а також тих, хто лише запрошується на службу, набуває особливої актуальності. Військові адвокати можуть допомогти забезпечити, щоб права та інтереси осіб, які залучені до мобілізації, були належно захищені, а також допомогти у випадках, коли виникають складнощі або суперечності з військовими органами чи законодавством.
Юридичний сервіс «Консультант» надає послугу «допомога адвоката онлайн».
Юридичний сервіс "Консультант" надає правову допомогу у будь-якій ситуації. Наші юристи, провівши правовий аналіз ситуації, забезпечать представлення інтересів в органах державної влади або суді, візьмуть участь у судовому засіданні у будь-якому місті України. Правовий захист адвокатом є гарантією якісного захисту ваших прав та інтересів.