Скарга на перевізника до Державної служби України з безпеки на наземному транспорті
7 травня 2017 року набув чинності ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті», прийнятий 17 січня 2017 року №1812-VІІІ. Закон передбачає введення єдиного електронного квитка для оплати проїзду в міському пасажирському транспорті.
Особи зі статусом учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни та супроводжуючі цих осіб мають право пільгового проїзду у різних видах транспорту. Такі особи мають право отримати єдиний електронний квиток безкоштовно.
Та наразі час від часу трапляються ситуації, в яких особи зі статусом отримують відмову у реалізації права на безкоштовний проїзд.
У разі потреби складання скарги на перевізника, що відмовив у пільговому проїзді, рекомендуємо спробувати скористатись сервісом юридичних послуг “Консультант”.
Оформлення скарги: зміст та структура
Якщо вам відмовили у пільговому проїзді будь яким транспортом порушуючи встановлені законом норми, рекомендуємо скласти відповідну скаргу.
Структурно скарга складається з:
Інформації про скаржника (ПІБ, статус);
Інформація про перевізника, транспортний засіб, водія;
Викладу інформації про вчинене порушення;
Посилання на діючу нормативну базу;
Виклад думки щодо кожної окремо порушеної норми, на яку ви посилаєтесь;
Прохання про розгляд.
Скарги подібного характеру передбачають детальний опис подій та вчинюваних сторонами дій, адже Державна служба має експертно проаналізувати ситуацію, задля надання змістовної відповіді та прийняття рішень щодо усунення порушень, їх наслідків.
Важливо також оформити посилання на статтю 37 Закону України “Про автомобільний транспорт” про те, що автомобільному перевізнику, який здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, забороняється відмовлятися від пільгового перевезення, крім випадків, передбачених законом.
Якщо ви потребуєте допомоги в написанні скарги на перевізника, що відмовив у пільговому проїзді, спробуйте скористатися зручним сервісом юридичних послуг “Консультант”. Наші юристи зв’яжуться з вами якомога швидше та допоможуть вам у розробці листа.
Підстави для подання скарги
До скарги наші юристи рекомендують додати:
Копію посвідчення учасника бойових дій;
Копію посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни;
Копію проїзного квитка (якщо довелось придбати).
Необхідно обрати документ відповідно до свого статусу, та надати його копію. За наявності додаткових документів, які могли б посвідчити факт відмови у пільговому проїзді - додавайте не вагаючись, проте вірогідність наявності таких документів вкрай низька. Менше з тим, це не вплине гіршим чином на процес розгляду вашої скарги.
Також ви можете звернутись із цією скаргою до Національної поліції України та органу місцевого самоврядування, де здійснюється маршрут.
Шаблон скарги на перевізника, що відмовив у пільговому проїзді
Зразок скарги або вже готовий документ з персоналізованою інформацію можете придбати у нашому сервісі юридичних послуг “Консультант”. Наші юристи мають чимало досвіду в роботі з такими повідомленнями, та зможуть оперативно вирішити ваше питання.
Придбати шаблон скарги можна в декілька простих кроків:
Завантажуйте мобільний додаток “Консультант”;
Після короткої реєстрації Ви можете знайти необхідний документ у розділі “Документи”;
Натиснувши на кнопку “Купити шаблон”, ви одразу отримаєте посилання для завантаження документу.