Акт прийому-передачі житлового або нежитлового приміщення
З початку запровадження воєнного стану, чимало питань постало у сфері оренди приміщень, як житлових так і нежитлових. Зокрема вже існували актуальні питання, з категорії переліку майна, його стану, порушення зобов’язань тощо.
Для того щоб договір оренди приміщення був дійсним, він має фактично засвідчуватись актом приймання-передачі приміщення. Такий акт вважається документом, який означає фактичну передачу приміщення у користування орендарю.
За потреби складання індивідуального акту прийняття-передачі приміщення, рекомендуємо скористатись сервісом юридичних послуг “Консультант” для замовлення документу саме під ваш запит.
Що має містити в собі акт приймання-передачі?
Акт приймання-передачі приміщення має детально фіксувати:
Стан приміщення;
Стан об’єктів майна у приміщенні;
Перелік майна у приміщенні, що передається орендарю
За потреби також можна вказати балансову вартість супутного обладнання, меблів чи інших супутніх об’єктів майна. Також, існує можливість вказати показники лічильників на момент передачі приміщення.