Акт прийому-передачі житлового або нежитлового приміщення
З початку запровадження воєнного стану, чимало питань постало у сфері оренди приміщень, як житлових так і нежитлових. Зокрема вже існували актуальні питання, з категорії переліку майна, його стану, порушення зобов’язань тощо.
Для того щоб договір оренди приміщення був дійсним, він має фактично засвідчуватись актом приймання-передачі приміщення. Такий акт вважається документом, який означає фактичну передачу приміщення у користування орендарю.
За потреби складання індивідуального акту прийняття-передачі приміщення, рекомендуємо скористатись сервісом юридичних послуг “Консультант” для замовлення документу саме під ваш запит.
Що має містити в собі акт приймання-передачі?
Акт приймання-передачі приміщення має детально фіксувати:
Стан приміщення;
Стан об’єктів майна у приміщенні;
Перелік майна у приміщенні, що передається орендарю
За потреби також можна вказати балансову вартість супутного обладнання, меблів чи інших супутніх об’єктів майна. Також, існує можливість вказати показники лічильників на момент передачі приміщення.
У акті приймання-передачі приміщення та супутнього майна рекомендуємо якомога чіткіше та детальніше описувати саме приміщення, вказуючи його площу та основні характеристики включно з його місцезнаходженням, поверхом тощо.
Не зайвим буде описати перелік супутнього майна з його кількістю, вказуючи одиниці виміру. Описуючи стан такого майна, достатньо вказати, чи потребує воно ремонту чи воно у задовільному стані.
Зважаючи на кількість вкрай різних ситуацій та обставин, що виникають в період підписання угоди щодо оренди приміщення, особливості кожного договору визначаються індивідуально, тож рекомендуємо скористатись зручним сервісом юридичних послуг “Консультант” для того щоб мінімізувати ризики під час підписання угоди щодо оренди квартири.
Коли складається та підписується акт-прийому передачі?
Акт приймання-передачі приміщення та супутнього майна складається як документ, який засвідчує дійсність договору оренди приміщення, тому складається одночасно з договором оренди.
Таким чином рекомендуємо провести попередній огляд приміщення та зафіксувати стан приміщення, наявне обладнання, меблі тощо.
За бажання орендодавця, можливо також вказати інформацію щодо мережі внутрішніх комунікацій, тобто інформацію про постачання та водовідведення гарячої, холодної води, електропостачання, теплопостачання тощо.
Такий акт може мінімізувати ризики щодо подальшого користування приміщенням, майном та убезпечити орендодавця у разі пошкодження такого приміщення.
Тому в разі потреби аналізу акту приймання-передачі, або розробки індивідуального документу, пропонуємо скористатись нашим сервісом юридичних послуг “Консультант”. Наші фахівці зможуть кращим чином надати правову оцінку існуючому акту, а за потреби - створити цілком новий у відповідності до ваших побажань.
Шаблон акту прийому-передачі приміщення
Кращі фахівці на ринку договірної діяльності у сфері оренди вже готові надати відповідну консультацію! Ми пропонуємо послугу високої якості з комфортним сервісом.
Придбати зразок акту приймання-передачі приміщення та супутнього майна стало значно простіше! Завантажити документ можливо у декілька простих кроків:
Завантажуйте мобільний додаток “Консультант”;
Після короткої реєстрації Ви можете знайти необхідний документ у розділі “Документи”;
Натиснувши на кнопку “Купити шаблон”, ви одразу отримаєте посилання для завантаження документу.