Скарга до ЖЕКу (ОСББ)
Скарга
в ЖЕК щодо неналежного обслуговування багатоквартирного будинку
Під час
воєнного стану, комунальники не зупиняють своєї роботи щодо обслуговування
міст, багатоквартирних будинків та їх жителів. Проте, за таких умов, догляд за
будинками та прибудинковими територіями став значно ускладненим.
Пропонуємо
ознайомитись із основним порядком подання скарги на неналежне обслуговування
багатоквартирних будинків до ЖЕКу або ОСББ.
Наші
юристи опрацювали велику кількість звернень клієнтів та надали роз’яснення щодо
виконання обов’язків балансоутримувачами та управителями житлового фонду.
За потреби
складання індивідуальної скарги про неналежне утримання будинку та
прибудинкової території, рекомендуємо скористатись сервісом юридичних послуг
“Консультант” для замовлення документу “під ключ”.
На що посилатись у скарзі
до ОСББ?
Під час складання
подібних заяв до ОСББ або ЖЕКів, необхідно спершу встановити, чи перейшов ваш
багатоквартирний будинок на утримання об’єднання співжителів багатоквартирного
будинку. У разі, якщо така реструктуризація була здійснена - звернення
необхідно реєструвати на голову або уповноважену особу ОСББ.
У разі,
коли реструктуризації не відбулось, та не було сформовано об’єднання
співмешканців - необхідно складати звернення на ім’я уповноважених осіб
житлово-експлуатаційної контори.
При цьому,
у скарзі в першу чергу необхідно посилатись на документ, яким закріплено
обов’язок належного утримання та догляду за будинком та прибудинковою
територією. Це може бути окрема угода, договір про надання послуг, договір
утримання багатоквартирного будинку, угода співмешканців багатоквартирного
будинку з обслуговуючою компанією абощо.
Уважно
ознайомившись із розділом обов’язків обслуговуючої компанії, можете переходити
до виписування конкретних порушень або недоліків у здійсненні обслуговування.
Юристи
маркетплейсу “Консультант” пропонують також додавати до скарги відповідні
підтвердження недоліків - фотографії, відеозаписи абощо.
Наші
фахівці рекомендують попередньо отримати фахову консультацію юристів, аби
коректно сформулювати скаргу про неналежне обслуговування житлового фонду, аби
досягти бажаного результату.
Основні нюанси при
складання скарги до ЖЕКу або ОСББ
Під час
складання скарги до ЖЕКу або ОСББ, необхідно врахувати специфіку таких органів
та загальну картину якості їхньої роботи.
В першу
чергу, ми рекомендуємо вказати інформацію про те, чи звертались ви раніше із
подібними скаргами про усунення такої проблеми. У разі, коли раніше подавались
подібні скарги або інші звернення, на які не було відреаговано належним чином,
рекомендуємо обов’язково вказати таку інформацію.
Окрім
цього, також рекомендуємо якомога детальніше фіксувати всі порушення або
наслідки неналежного обслуговування у фотографіях та відеозаписах. Такі
світлини зможуть зміцнити вашу позицію перед відповідними установами.
Окремі
фахівці також звертають увагу на те, що такі звернення якісніше та оперативніше
розглядаються за умови колективного подання. Пропонують створювати одне
звернення, до якого прикріпити окремий аркуш паперу з підписами сусідів,
вказуючи номер їхніх квартир. За попередньою домовленістю, пропонують також
розглянути варіант, в якому рекомендують скласти та зареєструвати звернення
кожним сусідом окремо.
Якщо
необхідно провести аналіз скарги до ОСББ або ЖЕКу, або розробити індивідуальний
документ, пропонуємо скористатись нашим сервісом юридичних послуг
“Консультант”. Наші фахівці зможуть кращим чином надати допомогу в оформленні
документу, а за потреби - створити цілком новий у відповідності до вашої
ситуації.
Шаблон скарги щодо
неналежного обслуговування багатоквартирного будинку та прибудинкової території
Найкращі юристи вже готові надати
відповідну консультацію! Ми пропонуємо послугу високої якості з комфортним
сервісом.
Придбати зразок скарги неналежний догляд
за багатоквартирним будинком та прибудинковою територію до ЖЕКу або ОСББ стало
значно простіше! Завантажити документ можливо у декілька простих кроків:
●
Завантажуйте мобільний додаток
“Консультант”;
●
Після короткої реєстрації Ви можете
знайти необхідний документ у розділі “Документи”;
●
Натиснувши на кнопку “Купити шаблон”, ви
одразу отримаєте посилання для завантаження документу.
Наша
команда турбується про кожного клієнта, тож у разі виникнення проблем
оперативно допоможе у вирішенні Вашого запитання!
Приклад заповненого
документа
- 171,00 грн
- Mon Sep 12 2022 15:44:06 GMT+0300
- 1 сторінка
- 1796
Схожі послуги та статті
В мобільному застосунку
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!
Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!
Отримайте консультацію
Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденти Diia.City, перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали, працюємо у Польщі та Англії, перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку, задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
НовинаНові можливості в додатку КОНСУЛЬТАНТ від monobank
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ "MEET UP: 2024". Як це було?
-
НовинаПідвищення цін на квитки до CONSULTANT MEET-UP:2024: ранні пропозиції розпродано
-
НовинаCONSULTANT MEET-UP:2024 – подія, яку не можна пропустити!
-
НовинаПриєднання CONSULTANT до Diia.City United
-
НовинаЧому не завели справу на генерала Юрія Содоля: вказівка згори чи бездіяльність ДБР?
-
НовинаШтрафи за ненадання даних у ТЦК: чи можуть конфіскувати майно у тих, хто перебуває за кордоном?
-
НовинаКонсультант відправляється до Люксембургу: серед 20 кращих компаній української делегації на Nexus!
-
НовинаЗапуск Консультант в Польщі анонсували на одних з найвпливовіших інтернет ресурсах країни
-
НовинаLEGAL TECH В ПОДОЛАННІ КОРУПЦІЇ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
Скарга
в ЖЕК щодо неналежного обслуговування багатоквартирного будинку
Під час
воєнного стану, комунальники не зупиняють своєї роботи щодо обслуговування
міст, багатоквартирних будинків та їх жителів. Проте, за таких умов, догляд за
будинками та прибудинковими територіями став значно ускладненим.
Пропонуємо
ознайомитись із основним порядком подання скарги на неналежне обслуговування
багатоквартирних будинків до ЖЕКу або ОСББ.
Наші
юристи опрацювали велику кількість звернень клієнтів та надали роз’яснення щодо
виконання обов’язків балансоутримувачами та управителями житлового фонду.
За потреби
складання індивідуальної скарги про неналежне утримання будинку та
прибудинкової території, рекомендуємо скористатись сервісом юридичних послуг
“Консультант” для замовлення документу “під ключ”.
На що посилатись у скарзі
до ОСББ?
Під час складання
подібних заяв до ОСББ або ЖЕКів, необхідно спершу встановити, чи перейшов ваш
багатоквартирний будинок на утримання об’єднання співжителів багатоквартирного
будинку. У разі, якщо така реструктуризація була здійснена - звернення
необхідно реєструвати на голову або уповноважену особу ОСББ.
У разі,
коли реструктуризації не відбулось, та не було сформовано об’єднання
співмешканців - необхідно складати звернення на ім’я уповноважених осіб
житлово-експлуатаційної контори.
При цьому,
у скарзі в першу чергу необхідно посилатись на документ, яким закріплено
обов’язок належного утримання та догляду за будинком та прибудинковою
територією. Це може бути окрема угода, договір про надання послуг, договір
утримання багатоквартирного будинку, угода співмешканців багатоквартирного
будинку з обслуговуючою компанією абощо.
Уважно
ознайомившись із розділом обов’язків обслуговуючої компанії, можете переходити
до виписування конкретних порушень або недоліків у здійсненні обслуговування.
Юристи
маркетплейсу “Консультант” пропонують також додавати до скарги відповідні
підтвердження недоліків - фотографії, відеозаписи абощо.
Наші
фахівці рекомендують попередньо отримати фахову консультацію юристів, аби
коректно сформулювати скаргу про неналежне обслуговування житлового фонду, аби
досягти бажаного результату.
Основні нюанси при
складання скарги до ЖЕКу або ОСББ
Під час
складання скарги до ЖЕКу або ОСББ, необхідно врахувати специфіку таких органів
та загальну картину якості їхньої роботи.
В першу
чергу, ми рекомендуємо вказати інформацію про те, чи звертались ви раніше із
подібними скаргами про усунення такої проблеми. У разі, коли раніше подавались
подібні скарги або інші звернення, на які не було відреаговано належним чином,
рекомендуємо обов’язково вказати таку інформацію.
Окрім
цього, також рекомендуємо якомога детальніше фіксувати всі порушення або
наслідки неналежного обслуговування у фотографіях та відеозаписах. Такі
світлини зможуть зміцнити вашу позицію перед відповідними установами.
Окремі
фахівці також звертають увагу на те, що такі звернення якісніше та оперативніше
розглядаються за умови колективного подання. Пропонують створювати одне
звернення, до якого прикріпити окремий аркуш паперу з підписами сусідів,
вказуючи номер їхніх квартир. За попередньою домовленістю, пропонують також
розглянути варіант, в якому рекомендують скласти та зареєструвати звернення
кожним сусідом окремо.
Якщо
необхідно провести аналіз скарги до ОСББ або ЖЕКу, або розробити індивідуальний
документ, пропонуємо скористатись нашим сервісом юридичних послуг
“Консультант”. Наші фахівці зможуть кращим чином надати допомогу в оформленні
документу, а за потреби - створити цілком новий у відповідності до вашої
ситуації.
Шаблон скарги щодо
неналежного обслуговування багатоквартирного будинку та прибудинкової території
Найкращі юристи вже готові надати
відповідну консультацію! Ми пропонуємо послугу високої якості з комфортним
сервісом.
Придбати зразок скарги неналежний догляд
за багатоквартирним будинком та прибудинковою територію до ЖЕКу або ОСББ стало
значно простіше! Завантажити документ можливо у декілька простих кроків:
●
Завантажуйте мобільний додаток
“Консультант”;
●
Після короткої реєстрації Ви можете
знайти необхідний документ у розділі “Документи”;
●
Натиснувши на кнопку “Купити шаблон”, ви
одразу отримаєте посилання для завантаження документу.
Наша
команда турбується про кожного клієнта, тож у разі виникнення проблем
оперативно допоможе у вирішенні Вашого запитання!
- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 10
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380636250707