Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Купил не рабочий телефон

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 7 minutes Total views: 711
Rate:
0
Publication date: 14.11.2022

Recently, our team was asked a question: “Купил телефон через инстаграм , оплатил полностью (есть чек), на почте не разрешили проверить . Телефон оказался не рабочим. Могу ли я что-то сделать в этой ситуации чтобы вернуть им телефон или обменять?”

We wanna share the answer from our specialists:

The best answer
11.11.2022 12:45:24
По закону о защите прав потребителей, у вас есть 14 дней для направления претензии продавцу о возврате денег за некачественный товар. Претензия составляется в письменном виде, в ней описываются все обстоятельства покупки и как было выявлено, что телефон не работает. Направляется претензия почтой на адрес нахождения продавца. Если у продавца нет офиса, направьте претензию на его домашний адрес, либо в личные сообщения в Инстаграм (при этом обязательно сделайте скриншот отправки претензии). Если этот продавец не магазин, а частное лицо, и телефон был куплен "с рук" — то гарантии на телефон нет и добровольного возврата денег не будет (зависит от добросовестни продавца). В таком случае придется обращаться в суд и взыскивать стоимость телефона в принудительном порядке.
BASE (basic) 28.81
advertisement

i

10.11.2022 17:46:11 Якщо це офіційний магазин чи зареєстрована юридична особо яка офіційно продає товар, то так можете в термін14 днів.

BASE (basic) 0
advertisement
Крамчанін Олександр
Крамчанін Олександр
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

10.11.2022 17:49:07 Купували у фізичної особи чи в інтернет-магазині? Якщо в магазині чи ФОП то можна подати йому претензію і одночасно скаргу у відділ захисту прав споживачів при місцевій адміністрації. З фізичною особою важче, там тільки суд, а для цього треба встановити його контакти, ПІБ, місце проживання.

BASE (basic) 0
advertisement
Дем'яненко Олександр
Дем'яненко Олександр
Lawyer
Ukraine / Cherkasy Oblast

i

10.11.2022 17:49:21 Так, для початку зверніться із вимогою до продавця про повернення коштів або надання справного телефону, якщо продавець відмовиться - тоді пишіть заяву до поліції про вчинення шахрайства.

BASE (basic) 0
advertisement
Швець Олександр
Швець Олександр
Lawyer
Ukraine / Khmelnytskyi Oblast

i

10.11.2022 22:58:00 Добрый вечер. Если есть чек на покупку телефона и он является не б/у, а новым, при этом не имеет видимых следов пользования, целая упаковка и пломбы, нужно связаться с покупателем и понимать его позицию для начала, если идёт в отказ, в письменном виде писать претензию до истечения 14 дней на возврат средст, либо же обмен на другой телефон.

PRO 44.06
advertisement

i

10.11.2022 23:05:44 Залежно від ступеня недоліків Вам необхідно звернутись до продавця з врахуванням положень ч. 1 - 2 ст. 678 Цивільного Кодексу України . Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором: пропорційного зменшення ціни;безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. ( ч. 1 ст. 678 ЦК України). У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;2) вимагати заміни товару. ( ч. 2 ст. 678 ЦК України). Якщо недолік такий, що його можна виправити застосовуйте ч. 1, а якщо такий, що не підялгає усуненню ч.2.

BASE (basic) 0
advertisement
Циган Петро
Циган Петро
Lawyer
Ukraine / Lviv Oblast

i

11.11.2022 13:28:37 Так відповідно до приписів ЗУ про захист прав споживачів, Ви можете обміняти телефон, або повернути кошти, проте є складнощі з ідентифікацією продавця. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо продавець не оголосив довший термін. Обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо: товар не використовувався; збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо; зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром; Зверніть увагу: покупець має право повернути товар, навіть якщо його упаковка була розкрита, коли він оглядав його при отриманні, або пошкоджена не з його вини. Якщо в наявності немає аналогічного товару на заміну, покупцеві може бути запропоновано такі варіанти: почекати, доки потрібний товар буде в наявності; вибрати будь-який інший товар за такою ж ціною або з перерахунком вартості. повернути назад гроші, сплачені за товар.

BASE (basic) 0.03
advertisement

i

image
image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.