Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Купил не рабочий телефон

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 7 хвилин Кількість переглядів: 710
Рейтинг:
0
Дата публікації: 14.11.2022

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Купил телефон через инстаграм , оплатил полностью (есть чек), на почте не разрешили проверить . Телефон оказался не рабочим. Могу ли я что-то сделать в этой ситуации чтобы вернуть им телефон или обменять?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
11.11.2022 12:45:24
По закону о защите прав потребителей, у вас есть 14 дней для направления претензии продавцу о возврате денег за некачественный товар. Претензия составляется в письменном виде, в ней описываются все обстоятельства покупки и как было выявлено, что телефон не работает. Направляется претензия почтой на адрес нахождения продавца. Если у продавца нет офиса, направьте претензию на его домашний адрес, либо в личные сообщения в Инстаграм (при этом обязательно сделайте скриншот отправки претензии). Если этот продавец не магазин, а частное лицо, и телефон был куплен "с рук" — то гарантии на телефон нет и добровольного возврата денег не будет (зависит от добросовестни продавца). В таком случае придется обращаться в суд и взыскивать стоимость телефона в принудительном порядке.
BASE (Базова) 28.81
Реклама
Тимошенко Олексій Ігорович
Тимошенко Олексій Ігорович
Юрист
Україна / Київська область

i

10.11.2022 17:46:11 Якщо це офіційний магазин чи зареєстрована юридична особо яка офіційно продає товар, то так можете в термін14 днів.

BASE (Базова) 0
Реклама
Крамчанін Олександр
Крамчанін Олександр
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

10.11.2022 17:49:07 Купували у фізичної особи чи в інтернет-магазині? Якщо в магазині чи ФОП то можна подати йому претензію і одночасно скаргу у відділ захисту прав споживачів при місцевій адміністрації. З фізичною особою важче, там тільки суд, а для цього треба встановити його контакти, ПІБ, місце проживання.

BASE (Базова) 0
Реклама
Дем'яненко Олександр
Дем'яненко Олександр
Юрист
Україна / Черкаська область

i

10.11.2022 17:49:21 Так, для початку зверніться із вимогою до продавця про повернення коштів або надання справного телефону, якщо продавець відмовиться - тоді пишіть заяву до поліції про вчинення шахрайства.

BASE (Базова) 0
Реклама
Швець Олександр
Швець Олександр
Юрист
Україна / Хмельницька область

i

10.11.2022 22:58:00 Добрый вечер. Если есть чек на покупку телефона и он является не б/у, а новым, при этом не имеет видимых следов пользования, целая упаковка и пломбы, нужно связаться с покупателем и понимать его позицию для начала, если идёт в отказ, в письменном виде писать претензию до истечения 14 дней на возврат средст, либо же обмен на другой телефон.

PRO 44.06
Реклама
Комаса Олександр Володимирович
Комаса Олександр Володимирович
Юрист
Україна / Київ

i

10.11.2022 23:05:44 Залежно від ступеня недоліків Вам необхідно звернутись до продавця з врахуванням положень ч. 1 - 2 ст. 678 Цивільного Кодексу України . Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором: пропорційного зменшення ціни;безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. ( ч. 1 ст. 678 ЦК України). У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;2) вимагати заміни товару. ( ч. 2 ст. 678 ЦК України). Якщо недолік такий, що його можна виправити застосовуйте ч. 1, а якщо такий, що не підялгає усуненню ч.2.

BASE (Базова) 0
Реклама
Циган Петро
Циган Петро
Юрист
Україна / Львівська область

i

11.11.2022 13:28:37 Так відповідно до приписів ЗУ про захист прав споживачів, Ви можете обміняти телефон, або повернути кошти, проте є складнощі з ідентифікацією продавця. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо продавець не оголосив довший термін. Обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо: товар не використовувався; збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо; зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром; Зверніть увагу: покупець має право повернути товар, навіть якщо його упаковка була розкрита, коли він оглядав його при отриманні, або пошкоджена не з його вини. Якщо в наявності немає аналогічного товару на заміну, покупцеві може бути запропоновано такі варіанти: почекати, доки потрібний товар буде в наявності; вибрати будь-який інший товар за такою ж ціною або з перерахунком вартості. повернути назад гроші, сплачені за товар.

BASE (Базова) 0.03
Реклама
Пуха Наталія Станіславівна
Пуха Наталія Станіславівна
Юрист
Україна / Рівненська область

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.