Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Продали не той товар

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 3 минуты Количество просмотров: 298
Рейтинг:
0
Дата публикации: 28.04.2023

Недавно нашей команде задали вопрос: “Замовив товар в інтернет магазині. Прийшло не те, що потрібно. Магазин відмовляється робити повернення чи обмін. Що робити в такому випадку?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

Лучший ответ
28.04.2023 11:44:46
Звертатися до управління з захисту прав споживачів
BASE (Базовая) 0
Реклама
Петров Владислав
Петров Владислав
Юрист
Украина / Луганская область

i

27.04.2023 12:56:58 Насамперед направте в магазин претензію. Також можете подати скаргу і службу захисту прав споживачів. І останній варіант - звернення до суду.

BASE (Базовая) 0.11
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

27.04.2023 13:34:05 Звернутися зі скаргою у Держпродспоживслужбу

BASE (Базовая) 0
Реклама
Зізда Світлана
Зізда Світлана
Юрист
Украина / Закарпатская область

i

27.04.2023 14:01:39 Необхідно звернутися у відповідну службу (комітет) захисту прав споживачів у вашому місті або районі з відповідною скаргою на магазин який Вам продав товар по інтернету.!

BASE (Базовая) 0
Реклама
Масленніков Сергій
Масленніков Сергій
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

27.04.2023 14:46:41 1. Грозитися зверненням з службу захисту прав споживачів. 2. Звернутися в відділ захисту прав споживачів Держпродспоживслужби із скаргою на продавця.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Кирилюк Сергій
Кирилюк Сергій
Юрист
Украина / Киев

i

27.04.2023 17:53:21 Якщо продавець відмовляється прийняти/ обміняти товар: Переконайтеся, що володієте інформацією про суб'єкта господарювання, який здійснив продаж. Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.

img
PREMIUM 60.07
Реклама
Боревич Мария
Юрист
Украина / Киев
Боревич Мария

i

28.04.2023 10:30:18 Вітаю. Алгоритм дій один: 1. Подача претензії до Продавця із вимогою про повернення товару та відправку належного товару. 2. Звернення до суду із відповідно вимогою.

BASE (Базовая) 0.01
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Украина / Черниговская область

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.