Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Продали не той товар

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 3 хвилини Кількість переглядів: 295
Рейтинг:
0
Дата публікації: 28.04.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Замовив товар в інтернет магазині. Прийшло не те, що потрібно. Магазин відмовляється робити повернення чи обмін. Що робити в такому випадку?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
28.04.2023 11:44:46
Звертатися до управління з захисту прав споживачів
BASE (Базова) 0
Реклама
Петров Владислав
Петров Владислав
Юрист
Україна / Луганська область

i

27.04.2023 12:56:58 Насамперед направте в магазин претензію. Також можете подати скаргу і службу захисту прав споживачів. І останній варіант - звернення до суду.

BASE (Базова) 0.11
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

27.04.2023 13:34:05 Звернутися зі скаргою у Держпродспоживслужбу

BASE (Базова) 0
Реклама
Зізда Світлана
Зізда Світлана
Юрист
Україна / Закарпатська область

i

27.04.2023 14:01:39 Необхідно звернутися у відповідну службу (комітет) захисту прав споживачів у вашому місті або районі з відповідною скаргою на магазин який Вам продав товар по інтернету.!

BASE (Базова) 0
Реклама
Масленніков Сергій
Масленніков Сергій
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

27.04.2023 14:46:41 1. Грозитися зверненням з службу захисту прав споживачів. 2. Звернутися в відділ захисту прав споживачів Держпродспоживслужби із скаргою на продавця.

BASE (Базова) 0
Реклама
Кирилюк Сергій
Кирилюк Сергій
Юрист
Україна / Київ

i

27.04.2023 17:53:21 Якщо продавець відмовляється прийняти/ обміняти товар: Переконайтеся, що володієте інформацією про суб'єкта господарювання, який здійснив продаж. Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.

img
PREMIUM 60.07
Реклама
Боревич Марія
Юрист
Україна / Київ
Боревич Марія

i

28.04.2023 10:30:18 Вітаю. Алгоритм дій один: 1. Подача претензії до Продавця із вимогою про повернення товару та відправку належного товару. 2. Звернення до суду із відповідно вимогою.

BASE (Базова) 0.01
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Україна / Чернігівська область

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.