Recently, our team was asked a question: “Замовив товар в інтернет магазині. Прийшло не те, що потрібно. Магазин відмовляється робити повернення чи обмін. Що робити в такому випадку?”
We wanna share the answer from our specialists:
Замовив товар в інтернет магазині. Прийшло не те, що потрібно. Магазин відмовляється робити повернення чи обмін. Що робити в такому випадку?
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!
27.04.2023 12:56:58 Насамперед направте в магазин претензію. Також можете подати скаргу і службу захисту прав споживачів. І останній варіант - звернення до суду.
27.04.2023 13:34:05 Звернутися зі скаргою у Держпродспоживслужбу
27.04.2023 14:01:39 Необхідно звернутися у відповідну службу (комітет) захисту прав споживачів у вашому місті або районі з відповідною скаргою на магазин який Вам продав товар по інтернету.!
27.04.2023 14:46:41 1. Грозитися зверненням з службу захисту прав споживачів. 2. Звернутися в відділ захисту прав споживачів Держпродспоживслужби із скаргою на продавця.
27.04.2023 17:53:21 Якщо продавець відмовляється прийняти/ обміняти товар: Переконайтеся, що володієте інформацією про суб'єкта господарювання, який здійснив продаж. Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.
28.04.2023 10:30:18 Вітаю. Алгоритм дій один: 1. Подача претензії до Продавця із вимогою про повернення товару та відправку належного товару. 2. Звернення до суду із відповідно вимогою.
It could be interesting
Similar services and articles
-
Appeal against the refusal of the State Migration Service in court
-
Appeal against refusal to issue a permit to the State Migration Service
-
Obtaining a temporary residence permit
-
Obtain a permanent residence permit
-
Obtaining a work permit
-
Invitation for foreigners
-
Lifting of the entry ban to Ukraine
-
Assistance in obtaining a guest invitation for a foreigner to Ukraine
receive a service
In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!
- Address Ukraine, Kyiv, 01601, 2 Mechnykova St., 16th floor
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470