Недавно нашей команде задали вопрос: “Доброго дня. Замовив шубу дружині через Інтернет. Зробив 100% предоплату на карту (13000 грн на рахунок ФОП) але шубу так і не отримав. Консультант повідомив що її не виявилось в наявності і виповнити заказ не можливо. Я відмінив заказ, продавец повернув половину коштів, а іншу не повертає. Постійно говорить, що пізніше відправить, але не відправляє і так вже 2 тижні. Як повернути кошти за товар куплений через Інтернет? Куди звертатися з приводу повернення коштів ?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
Консультант #71
Складайте письмову претензію до ФОП про повернення грошей за непроданий товар. У претензії детально описуйте: у який день ви замовили шубу, коли оплатили, та скільки. Далі пишить, коли та як дізнались про те, що шуби немає в наявності. До претензії додавайте копії листів, які надійшли на вашу пошту при оформленні заказу, додавайте квитанцію про перерахування оплати за шубу та квитанцію про повернення частини сплачених коштів. Претензію закінчуйте вимогою про повернення залишку коштів та попередженням про те, що у випадку неповернення коштів звернетесь до суду за їх примусовим стягненням. Підписуєте претензію, зазначаєте своє ПІБ, та ставите дату, коли підписали претензію. Надсилаєте претензію на адресу ФОП (дізнатись її можна у Єдиному реєстрі юридичніх осіб, фізичних осіб-підприємців, пошук по імені ФОП) цінним листом з описом вкладення. Чек та опис від поштового листа дбайливо зберігаєте (знадобиться як доказ у суді, якщо до цього дійде). Після отримання претензії ФОП поверне гроші.
 
Консультант #136
Слід звернутися до ФОП письмово із вимогою повернути кошти (направити рекомендованим листом з описом вкладення укрпоштою). У випадку не отримання коштів протягом 7 днів з моменту отримання вимоги ФОП можна звернутися за захистом прав споживачів із позовною заявою до суду чи комісії із захисту прав споживачів. Також можна поскаржитись на ФОП у всі можливі і необхідні органи
 
Консультант #107
Доброго дня, існує декілька шляхів вирішення вашої проблеми. Перша - звернутися до держпродспоживслужби із заявою де слід зазначити всі обставини події та попросити в межах компетенції допомогти вам. Разом з тим ця служба навряд вирішить це питання, адже ви робили замовлення в Інтернеті, тобто поза межами об’єкту (місця, магазину) де ця особа здійснює свою господарську діяльність. Другий шлях це звернення до суду із позовною заявою про захист прав споживачів. Це вже більш дієвий спосіб, адже після отримання позитивного рішення суду ви зможете звернутися до державної виконавчої служби із примусовим виконанням рішення суду і стягненням з цієї особи коштів. Також можна звернутися до органів правопорядку із заявою про вчинення відносно вас шахрайства, де також слід вказати всі обставини та обов’язково зазначити зо ця особа від початку не мала наміру повертати кошти. Але спочатку я б порадив вам написати письмову претензію до особи, яка не повертає кошти