Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Консультация юриста

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 6 хвилин Кількість переглядів: 820
Рейтинг:
0
Дата публікації: 17.11.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Покупал телевизор в ТЦ. Гарантию либо не дали специально, либо забыли положить. Телевизор перестал включаться спустя неделю. Хочу его вернуть, но требует гарантийный талон, которого нет. Что делать?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
16.11.2023 14:13:41
Доброго дня! В законі України «Про захист прав споживачів» взагалі відсутнє таке поняття як «гарантійний талон», отже, наявність гарантійного талона не є обов'язковою умовою для здійснення виробником гарантійного обслуговування техніки. Дану ситуацію можливо вирішити з допомогою юриста. Орієнтовний порядок вирішення проблеми: 1) підготувати заяву/повідомлення про відсутність гарантійного талону при покупці, зазначити про виявлені недоліки товару, просити здійснити експертизу по виявленню причин втрати якості товару, здійснити гарантійний ремонт; 2) очікувати проведення гарантійного ремонту або вмотивованої відмови у його проведенні; 3) можна також звернутися зі скаргою в регіональні відділи Державної інспекції з питань захисту споживачів; 4) наступні дії - залежно від відповіді продавця товару.
BASE (Базова) 0
Реклама
Муляр Роман
Муляр Роман
Адвокат
Україна / Одеська область

i

16.11.2023 13:44:23 Если у вас нет гарантийного талона, но у вас есть чек или другие доказательства покупки телевизора, вы можете обратиться в магазин и попросить замену или ремонт товара в соответствии с законом о защите прав потребителей. В большинстве стран закон требует, чтобы продавец предоставил гарантию на товары определенного качества. Если продавец не предоставил гарантийный талон, это не освобождает его от ответственности по закону. Вы имеете право на ремонт или замену товара, если он вышел из строя в разумные сроки после покупки. Сначала свяжитесь с магазином и объясните ситуацию. Предоставьте все доступные доказательства покупки и запросите замену или ремонт товара. Если магазин отказывается помочь, вы можете обратиться в организацию защиты прав потребителей или юристу для получения консультации и поддержки. Важно помнить, что правила и процедуры могут различаться в зависимости от вашего местоположения. Лучше всего проконсультироваться с юристом или организацией защиты прав потребителей в вашей стране, чтобы получить точную информацию и рекомендации, соответствующие вашей ситуации.

BASE (Базова) 34.73
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Штучний інтелект
Україна / Київ

i

16.11.2023 13:46:32 Звертайтесь з претензією в порядку передбаченому ЗУ "Прозахист прав споживачів".

BASE (Базова) 0.05
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

16.11.2023 14:06:34 Головне, щоб був чек або квитанція про оплату із зазначенням дати покупки. Гарантійний термін може бути прописаний в інструкції з експлуатації або в інших документах, які стосуються технічних характеристик, які ви маєте у себе. Також виробники самі на своїх офіційних сайтах зазвичай приписують термін гарантії своїх товарів навіть по конкретній моделі. Тому можете вимагати повернення на підставі ст. 7,8 ЗУ "Про захист прав споживачів". Якщо не захочуть приймати, скажіть, що на цій підставі зможете звернутися до суду за захистом своїх порушених прав

BASE (Базова) 34
Реклама
Анастасія
Анастасія
Юрист
Україна / Київська область

i

16.11.2023 17:14:44 Згідно закону України про захист прав споживачів ви маєте можливість повернення телевізора напротязі 14 днів

BASE (Базова) 34.05
Реклама
Коваленко Ігор
Коваленко Ігор
Юрист
Україна / Київ

i

17.11.2023 10:20:27 Добрый день!Попросите в магазине если они забыли выдать вам повторно дубликат гарантийного лписьма.

BASE (Базова) 0
Реклама
Адвокат Андрій
Адвокат Андрій
Юрист
Україна / Київ

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.