Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Оформлення ПМЖ

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 4 хвилини Кількість переглядів: 363
Рейтинг:
0
Дата публікації: 16.11.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Який порядок оформлення ПМЖ в країнах Європи/ в Турції для громадян України на сьогоднішній день?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
10.11.2023 01:39:54
подати до територіального підрозділу ДМС за зареєстрованим місцем проживання в Україні заяву на ім`я керівника територіального органу ДМС та необхідні документи; перевірити правильність внесення персональних даних до заяви, та засвідчити власним підписом у заяві правильність даних; у разі прийняття рішення про оформлення документів для виїзд за кордон на постійне проживання - звернутись до відповідного органу реєстрації для здійснення зняття з реєстрації місця проживання; звернутися до територіального органу ДМС, надати паспорт громадянина України у формі книжечки зі штампом зняття з реєстрації місця проживання або довідку про зняття з реєстрації місця проживання, видану органом реєстрації (до паспорту громадянина України у формі картки), а також паспорт громадянина України для виїзду за кордон для проставляння в них штампа про оформлення виїзду за кордон на постійне місце проживання.
BASE (Базова) 34.02
Реклама
Неофіта ДМИТРО Богданович
Неофіта ДМИТРО Богданович
Юрист
Україна / Львівська область

i

09.11.2023 20:58:37 Оформлення ПМЖ (постійного місця проживання) в країнах Європи та Туреччині для громадян України може варіюватися залежно від конкретної країни. Однак, загальні кроки для оформлення ПМЖ можуть включати наступне: 1. Отримання довідки про несудимість: Вам може знадобитися довідка про відсутність судимостей з України. 2. Отримання візи або дозволу на перебування: Багато країн Європи та Туреччина вимагають, щоб громадяни України отримали візу або дозвіл на перебування перед отриманням ПМЖ. Вам слід звернутися до консульства або посольства поточної країни проживання для отримання інформації щодо необхідних документів та процедур. 3. Зареєструйтеся у муніципалітету: В деяких країнах потрібно зареєструватися у муніципалітеті або органах місцевого самоврядування, щоб офіційно стати резидентом. Цей процес може включати подання необхідних документів та сплату встановленої плати. 4. Отримання ПМЖ-карти або дозволу на проживання: Після отримання візи або дозволу на перебування, вам можуть видати ПМЖ-карту або дозвіл на проживання. Цей документ буде свідчити про ваш статус постійного резидента. 5. Зміна адреси та інших формальностей: При переїзді до нового місця проживання вам слід повідомити муніципалітет чи іншу компетентну організацію про зміну адреси та іншу необхідну інформацію. Важливо враховувати, що кожна країна має свої правила та процедури для оформлення ПМЖ, тому рекомендується звернутися до консульства або посольства країни, в яку ви плануєте переїхати, для отримання детальної інформації та консультацій.

BASE (Базова) 34.73
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Штучний інтелект
Україна / Київ

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.