Оформлення спадщини
Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Померла бабуся, вона мала у власності будинок в селі, з родичів залишився тільки Я. Як відбувається процедура оформлення спадщини? Які документи потрібно підготувати?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
22.11.2022 21:58:13 Доброго дня. Якщо бабуся не залишила заповіту і інших спадкоємців не має, то Ви маєте право на спадкування за законом, як спадкоємець першої черги в порядку спадкової трансмісії, так як онуки в спадщині діда/баби спадкують замість своїх батьків. Вам потрібно звернутися до нотаріуса за вступом до спадщини. Строк звернення до нотаріуса за отриманням спадщини під час дії воєнного стану встановлено в 10 місяців. Вам потрібно надати нотаріусу свідоцтво про смерть бабусі, документи що підтверджують Ваші родинні зв'язки - Ваше свідоцтво про народження, свідоцтво про народження того із батьків який був дитиною бабусі, у випадку зміни ним прізвища - документ про зміну, правовостановчі документи на будинок, домову книгу або довідку про те, з ким мешкала бабуся на час смерті
22.11.2022 23:03:08 Вам необхідно звернутися до нотаріуса із заявою про прийняття спадщини яка подається нотаріусу за останнім місцем проживання померлого протягом 6 місяців з дня смерті. (у період воєнного стану звертатися можна до будь-якого нотаріуса та строк подовжено до 10 місяців) рекомендую не нехтувати та звертатися протягом 6 місяців з дня смерті бабусі. Документи: ваш паспорт та код, свідоцтво про смерть бабусі, свідоцтво про ваше народження та народження вашего батька чи матері для підтвердження кровного споріднення з бабусею. правовстановлюючі документи на будинок, технічний паспорт на будинок, довідка про відсутність самовільної побудови на земельній ділянці, документи на землю. нотаріус повідомить які документи йому необхідні. (за необхідності видає запити на отримання документів з БТІ, архіву) у приватного нотаріуса вартість оформленная спадщини вища у порівняні з державним, але як правило у приватного нотаріуса ви не будете сидіти у чергах годинами.
22.11.2022 23:16:00 Заяву нотаріусу про прийняття спадщини слід подати не пізніше 6 місяців після смерті бабці, чим швидше, тим краще. Потрібно звертатися до нотаріуса в тому місті чи районі, де проживала бабця. Зі собою треба мати такі документи: оригінал свідоцтва про смерть бабці, Ваш паспорт, ідентифікаційний код, Ваше свідоцтво про народження і свідоцтво про народження того з батьків, кому бабця приходилася мамою, щоб підтвердити ваші родинні з нею стосунки. також візьміть із собою документи, що підтверджують право власності на будинок, земельну ділянку та інше, що належало бабці. Решта все підкаже нотаріус. Якщо у Вас немає свідоцтва про смерть бабці, або свідоцтва про народження одного з ваших батьків, їх можна поновити в РАГСІ, тобто взяти дублікати або витяги.
22.11.2022 23:56:43 Вітаю. Спадкування можливе за заповітом або за законом. Якщо бабуся не склала заповіт, порядок прийняття спадщини буде такий: ви як родич - спадкоємець другої черги, подаєте до державної (приватної) нотаріальної контори "Заяву про прийняття спадщини" Вкрай важливий строк подачі 6 міс з дня відкриття спадщини. Нотаріус перевіряє її та вносить вас до спадкового реєстру і якщо за 6 міс не подали заяви інші спадкоємці ви отримаєте свідоцтво на спадщину. На час дії воєнного стану ви можете звертатись з цих питань до будь-якого нотаріуса в Україні незалежно він місця відкриття спадщини. Також призупиняють плин строки звернення
23.11.2022 07:44:18 Вітаю. Вам необхідно звернутись до нотаріуса за місцем проживання померлої бабусі. Перелік документів, які необхідні щоб отримати спадок -- свідоцтво про смерть померлого – оригінал; довідка, де зафіксовано місце реєстрації померлого, де він і з ким був зареєстрований на момент смерті; документи, які підтверджують право власності на майно померлого (наявність не обов’язкова); паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків спадкоємця; заповіт (якщо спадкуємо за заповітом); якщо за законом – документи, що підтверджують родинні зв’язки (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб); оплата послуг нотаріуса і державного мита за відкриття спадкової справи.
23.11.2022 08:20:48 Доброго ранку. Спадщину Ви повинні прийняти через пів року після смерті бабусі. Перш за все зверніться до будь-якого нотаріуса, де отримаєте детальну інформацію. Дякую.
23.11.2022 10:01:28 Для прийняття спадщини чи відмови від спадщини встановлюється строк у шість місяців, який починається з дня смерті особи.Для того, щоб не допустити пропуску строку, необхідно звернутися до нотаріуса для подачі заяви про прийняття спадщини чи про її відмову.Заяви про прийняття спадщини або відмову від її прийняття подаються спадкоємцем особисто нотаріусу за місцем відкриття спадщини у письмовій формі.Місцем відкриття спадщини є останнє місце проживання спадкодавця. Якщо місце проживання спадкодавця невідоме, місцем відкриття спадщини є місцезнаходження нерухомого майна або основної його частини, а за відсутності нерухомого майна — місцезнаходження основної частини рухомого майна.У разі заведення спадкової справи та встановлення складу спадкового майна нотаріус надає спадкоємцю письмову довідку щодо переліку документів, необхідних для оформлення спадщини та видачі свідоцтва про право на спадщину, із зазначенням розміру плати за вчинення відповідних нотаріальних дій.
23.11.2022 10:06:15 Вам потрібно звернутись або до нотаріуса із заявою про вступ до спадщини, або до сільського старости. Там Вас зорієнтують про повний та вичерпний перелік документів.
23.11.2022 10:25:42 Потрібно звернутися до будь-якого нотаріуса за місцем проживання бабусі бажано, але можна до будь-якого та подати заяву про відкриття спадкової справи. Під час військового стану у вас є 10 місяців з моменту смерті бабусі (зазвичай 6 місяців). Після спливу 10 місяців, якщо більше бажаючих не виявиться, вам видадуть свідоцтво про спадщину, яке є правовстановлюючим документом та дає право реєструвати будинок на себе.
23.11.2022 10:43:05 Для прийняття спадщини потрібно подати заяву нотаріусу, в сільських населених пунктах - до уповноваженої на це посадової особи відповідного органу місцевого самоврядування. Оформити спадщину можна як у державного, так і приватного нотаріуса, за місцем відкриття спадщини. Тобто, для того, щоб вступити у спадщину, ви можете звернутися до будь-якого нотаріуса в тому населеному пункті, де був зареєстрований (прописаний) померлий або ж де знаходиться його майно із заявою, та документами які підтверджують родинні зв'язки із бабусею. В умовах воєнного або надзвичайного стану спадкова справа може бути заведена за зверненням заявника будь-яким нотаріусом України, незалежно від місця відкриття спадщини;
24.11.2022 11:46:34 Для оформлення спадщини необхідно звернутись до нотаріуса, який займається спадковими справами, та надати йому заяву про прийняття спадщини. Разом з заявою подаються супутні документи: ваш паспорт та ідентифікаційний номер, свідоцтво про смерть бабусі, копія її паспорту, ідентифікаційного номеру, копії документів про майно бабусі (технічний паспорт на будинок, свідоцтво про право власності на будинок). Додатково нотаріус може запитати документи про підтвердження спорідненості з померлою — це копії свідоцтв про народження, з яких можна встановити, що ви були народжені кимось з дітей померлої. Після подання всіх документів, нотаріус здійснить перереєстрацію права власності на будинок на вас та видасть вам нове Свідоцтво про право власності на нерухоме майно.
24.11.2022 12:38:23 Почати процедуру спадкування необхідно у чітко визначений термін – до 6-ти місяців від моменту смерті родича. Спочатку необхідно звернутися до приватного або державного нотаріуса, який здійснює свою діяльність на території нотаріального округу (місто, район), де на момент смерті був зареєстрований (не проживав – важливо) померлий. Перелік документів, які необхідні щоб отримати спадок: свідоцтво про смерть померлого – оригінал; довідка, де зафіксовано місце реєстрації померлого, де він і з ким був зареєстрований на момент смерті; документи, які підтверджують право власності на майно померлого (наявність не обов’язкова); паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків спадкоємця; заповіт (якщо спадкуємо за заповітом); якщо за законом – документи, що підтверджують родинні зв’язки (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб); оплата послуг нотаріуса і державного мита за відкриття спадкової справи.
24.11.2022 16:20:29 Звертайтеся до нотаріуса та він вам розкаже що потрібно далі робити, в загалі потрібен ваш паспорт, документи про ступінь родинних зв’язкі та РНОКПП, а діла нотаріус буде перевіряти все за реєстрами.
24.11.2022 21:09:47 Необхідно спочатку звернутися до нотаріуса з заявою про прийняття спадщини. Документи які підтверджують родинні зв'язки. Та документи на будинок.
Схожі послуги та статті
В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!
Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!
Отримайте консультацію
Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденти Diia.City, перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали, працюємо у Польщі та Англії, перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку, задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
НовинаНові можливості в додатку КОНСУЛЬТАНТ від monobank
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ "MEET UP: 2024". Як це було?
-
НовинаПідвищення цін на квитки до CONSULTANT MEET-UP:2024: ранні пропозиції розпродано
-
НовинаCONSULTANT MEET-UP:2024 – подія, яку не можна пропустити!
-
НовинаПриєднання CONSULTANT до Diia.City United
-
НовинаЧому не завели справу на генерала Юрія Содоля: вказівка згори чи бездіяльність ДБР?
-
НовинаШтрафи за ненадання даних у ТЦК: чи можуть конфіскувати майно у тих, хто перебуває за кордоном?
-
НовинаКонсультант відправляється до Люксембургу: серед 20 кращих компаній української делегації на Nexus!
-
НовинаЗапуск Консультант в Польщі анонсували на одних з найвпливовіших інтернет ресурсах країни
-
НовинаLEGAL TECH В ПОДОЛАННІ КОРУПЦІЇ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 10
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470