
Продажа автомобиля с предприятия
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Наше предприятие собирается продать автомобиль, который учитывается как объект основных средств. Какими документами нужно оформить выбытие? Нужно ли составлять приказ о выбытии основных средств? Привлекать ли при выбытии автомобиля комиссию?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
12.08.2024 19:23:31 Для оформления выбытия автомобиля, который учитывается как объект основных средств, необходимо выполнить следующие шаги: 1. Составить акт списания основных средств, в котором указать информацию об автомобиле (марка, модель, государственный номер), причину выбытия (продажа) и стоимость продажи. 2. Составить приказ о выбытии основных средств, в котором указать номер и дату акта списания, а также принять решение о продаже автомобиля. 3. Оформить договор купли-продажи автомобиля между предприятием и покупателем. 4. Передать автомобиль покупателю и получить от него оплату. При выбытии основных средств комиссия может быть привлечена для проверки правильности составления акта списания и других документов, однако это не является обязательным требованием. Комиссия может быть назначена по усмотрению руководства предприятия или бухгалтерии для дополнительного контроля процесса выбытия основных средств.
13.08.2024 10:18:50 Вітаю! Вибуття автомобіля оформляють: - актом приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів; або - звичайною видатковою накладною. Перед продажем авто переводять до складу запасів. Тож коли передаватимете автомобіль, його вже не буде у складі основних засобів. Підприємство має обов’язково повідомити орган контролю про продаж транспортного засобу. Для цього слід подати до ДПС повідомлення за формою № 20-ОПП1 (додаток 10 до Порядку № 1588). Строк подання форми — протягом 10 робочих днів після дати оформлення договору купівлі-продажу. Щодо складання наказу про продаж основних засобів, то розпорядження майном (активами) підприємства здійснює вповноважена засновником(ами) особа (зазвичай — директор). Комісію залучати не обов’язково. Хіба що підприємства (статут, наказ керівника) залучати комісію в таких ситуаціях можуть зобов’язати внутрішні документи. З повагою, юрист Дерій В.О.!

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470