Цінова пропозиція: необхідний елемент в комунікації з клієнтом
З розвитком технологій, оформлення комерційної пропозиції постало серйозною задачею для як для юристів, так і для менеджерів з продажу, керівників малого бізнесу тощо.
Гонитва за кращим оформленням та пошуком кращої структури документу призвело до витоку у мережу не зчисленної кількості комерційних пропозицій різних форм, структур, з унікальними акцентами та неординарними рішеннями для найрізноманітніших сфер господарювання.
Наразі, тенденції щоденних великих обсягів інформації вплинули на зміни у формі та структурі цінових пропозицій.
У разі необхідності у розробці та складанні цінової пропозиції, рекомендуємо скористатись зручним сервісом юридичних послуг “Консультант”.
Структура комерційної пропозиції
Зазвичай, коли мова йде про комерційну пропозицію, є потреба у формуванні документу обсягом до однієї сторінки. Проте також варто врахувати особливості вашого підприємства. Для прикладу, якщо дистриб’юторам кухонного обладнання достатньо розмістити інформацію навіть на половині сторінки, то у лізингодавців або кредиторів не вийде умістити оферту у вказаний обсяг. В таких ситуаціях структура і форма розроблюється індивідуально, та потребує додаткових рішень.
Говорячи про ситуації, в яких комерційна пропозиція може бути викладеною лаконічно та коротко, то структура має складатись з:
Логотип та контактні дані надавача послуг та товарів або виконавця робіт;
Заголовок, який зможе привернути достатньо уваги;
Короткий текстовий опис пропозиії;
Таблиця розрахунку вартості надання послуг, товарів або виконання робіт.
Користуючись нашим сервісом юридичних та бухгалтерських послуг, ви зможете придбати готовий шаблон цінової пропозиції на одну сторінку, а за потреби розробки цінової пропозиції більшого об’єму, пропонуємо скористатись функцією замовлення індивідуального документу.
Наші фахівці мають досвід у сотнях задоволених клієнтів, що отримали індивідуальні зразки цінової пропозиції “під ключ”.
На що звернути увагу під час оформлення комерційної оферти?
Під час складання цінової пропозиції можна виокремити два основні правила:
Зацікавити клієнта зрозумілою структурою та естетичним оформленням;
Не перевантажити клієнта занадто великим обсягом інформації.
Необхідно постійно підтримувати належним чином баланс між цими двома правилами, та намагатись за будь яких обставин викладати пропозицію більш лаконічно, більш стисло і головне - більш зрозуміло. Клієнту, що отримує таку пропозицію, необхідно розуміти наступні речі:
Послуга, товар або роботи, які пропонуються;
Вартість надання послуги, купівлі товару або проведення робіт;
Особиста вигода клієнта;
Контакти для зв’язку.
У разі потреби аналізу вашої цінової пропозиції, або розробки унікального документу саме для вашої компанії, пропонуємо скористатись нашим сервісом юридичних послуг “Консультант”. Наші фахівці зможуть кращим чином надати належну оцінку існуючій оферті, а за потреби - створити цілком нову у відповідності до ваших побажань.
Шаблон цінової пропозиції
Кращі фахівці у сфері продажів, маркетології, юриспруденції вже готові надати відповідну послугу! Ми пропонуємо послугу високої якості з комфортним сервісом.
Придбати зразок цінової пропозиції стало простіше, і вже немає потреби у спеціальних зустрічах! Завантажити документ можливо у декілька простих кроків:
Завантажуйте мобільний додаток “Консультант”;
Після короткої реєстрації Ви можете знайти необхідний документ у розділі “Документи”;
Натиснувши на кнопку “Купити шаблон”, ви одразу отримаєте посилання для завантаження документу.