Видалення, додавання та зміна КВЕДу
Іноді передбачливі підприємці включають до реєстраційних документів підприємства майже всі види діяльності, які можуть бути пов'язані з профілем роботи. Їх перелік є у класифікації видів економічної діяльності, тобто - КВЕД. Однак нині така практика вже активно зживає себе насамперед тому, що зміна КВЕД у ТОВ, ФОП чи ПП стала досить поширеною процедурою. Підприємствам може бути потрібна заміна КВЕД в Україні з різних причин, наприклад:
● Зміна виду діяльності з одержання прибутку в інших галузях роботи.
● Розширення виробництва - додавання нових напрямів діяльності.
● Норми, що діють, прописують, як правильно здійснювати додавання або зміну списку основних видів діяльності, а також у яких випадках можлива зміна КВЕДів онлайн. Про деякі нюанси позначимо нижче.
Як здійснюється заміна кодів КВЕД
Зміна, додавання виду діяльності ТОВ чи іншого виду господарювання найчастіше проводиться і без особистої участі керівництва, яке може зосередитись на бізнесі, а паперову роботу перекласти на професіоналів. Зв'язатися з юристами, які мають досвід у цій роботі, ви можете через наш онлайн-сервіс.
Зазначимо, що зміна КВЕД може бути двох видів:
● Без внесення до статуту.
● Із внесенням до статуту.
Якщо здійснюється зміна КВЕД в Україні у ФОП чи НП, де немає статуту, то їх реєстрація передбачає лише внесення змін до реєстраційних документів. На підтвердження цього державні органи видають довідку. Якщо зміну КВЕД потрібно додати до статуту, слід скласти список видів діяльності, що вносяться, а потім належним чином змінити установчий документ. Ці дії також мають бути зареєстровані у порядку, встановленому нормами та законодавством.
Порядок зміни КВЕД
Якщо йдеться про те, щоб організувати додавання КВЕД у Києві чи будь-якому іншому місті України, дії юристів, що спеціалізуються на цьому питанні, насамперед спрямовані на економію часу клієнта та виключення ймовірності відмови держорганів у реєстрації змін. Це може статися з різних причин, наприклад:
● Неправильне заповнення документів зміну кодів КВЕД.
● Недостатня кількість документів, необхідних реєстрації змін.
Співпраця з юристом починається з того, що він допомагає клієнту визначитися з господарською діяльністю, використовуючи коди, що діють, позначені в класифікаторі видів економічної діяльності. Потім спеціаліст готує відповідне рішення зборів учасників або єдиного учасника. Щоб змінити коди КВЕД, представнику фірми для співробітництва з юристом потрібно мати:
● Паспорт.
● ІПН.
● Документи про адресу реєстрації директора та засновників.
● Установчі документи юридичної особи.
Фахівець разом із клієнтом відвідує державний реєстратор. Якщо буде зручно керівництву фірми, складається довіреність, згідно з якою юрист представляє інтереси компанії і може поміняти КВЕДи в Києві або іншому місті.
Після прийому документів на внесення змін до рук видається акт, який свідчить про те, що процес реєстрації запущено. Після цього юрист моніторить факт внесення змін до єдиного державного реєстру та при отриманні позитивного рішення повідомляє про це клієнта. Підсумком роботи стає отримання витягу з єдиного реєстру, що підтверджує зміну КВЕД юр особи. Після цього підприємство повідомляє місцеві податкові органи про введені зміни, оскільки в ряді випадків такий захід тягне за собою зміну суми та порядку сплати податків.
Зміна КВЕД: ціна
Багато керівників підприємств порушують питання про те, скільки коштує зміна виду діяльності в Україні у супроводі спеціаліста. Ціна визначається в індивідуальному порядку та залежить від:
● Необхідність супроводу юриста на кожному етапі.
● Індивідуальні особливості підприємства, що бажає змінити вид діяльності.
● Необхідність складати довіреність на ім'я юриста для зміни коду КВЕД підприємства.
Першу консультацію про те, як відбувається додавання та заміна КВЕД, ви можете отримати у юристів найближчим часом.