
Бізнес
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Хочу відкрити свое ательє. Підкажіть, як це правильно зробити, щоб все було згідно законодавства”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
05.04.2023 13:19:18 Найперше Вам треба зареєструватись як суб'єкт підприємницької діяльності. Вибрати форму оподаткування. Визначити місце проведення господарської діяльності. Укласти в разі необхідності договір оренди нерухомого майна. Отримати необхідні ліцензії (вразі необхідності).
05.04.2023 14:05:06 Доброго дня! Вам необхідно відкрити ФОП. Відкриття ФОП можливо або через Дію або через центр надання адміністративних послуг.
05.04.2023 14:59:05 Доброго дня. Ви можете зареєструватись як фізична особа підприємець самостійно в додатку Дія, або ж звернутися до державного реєстратора, після реєстраціїї Вас поставлять на облік в податкову службу і пояснять як і коли подавати декларації та сплачувати податки. Система оподаткування та група обираються залежно від приблизного вашого доходу та чи будуть у вас наймані працівники. Якщо не впевненні, що зможете зареєструватись самостійно, краще зверніться до реєстратора і Вам все підкажуть.
05.04.2023 15:07:46 Готовий надати консультацію
05.04.2023 17:45:08 Доброго дня. Щоб все було згідно чинного законодавства вам потрібно зареєструватися ФОП. При реєстрації ФОПа потрібно буде також вибрати оптимальну для вас систему оподаткування з мінімальним податковим навантаженням на бізнес, а також підібрати відповідні коди КВЕДи діяльності. Для вашого бізнесу оптимальною буде спрощена система оподаткування. Вибір групи залежить від того чи будуть у вас наймані працівники і хто буде вашими клієнтами (фізичні особи, ФОП чи платники ПДВ). Найбільш оптимальні коди КВЕД для швейного ательє: 95.29 Ремонт інших побутових виробів і предметів особистого вжитку 14.11 Виробництво одягу зі шкіри; 14.12 Виробництво робочого одягу; 14.13 Виробництво іншого верхнього одягу. 14.19 Виробництво іншого одягу й аксесуарів.
05.04.2023 18:25:26 якщо ви будите працювати самі або декілька найманих працівників . краще відкривати фоп.
05.04.2023 19:50:26 Доброго вечора, 1) потрібно зареєструватися як ФОП (можна це зробити через портал ДІЯ); 2) Коли будете реєструватися відкрити КВЕДи 95.29 та 14.13. 3) Орендувати приміщення: 4) Закупити обладнання;
06.04.2023 09:03:29 Доброго ранку. Спочатку потрібно вибрати організаційно-правову форму: ФОП чи ТОВ, визначитись з КВЕД. Зауважую, що КВЕД має відображати характер бізнесу. До прикладу, буде порушенням, якщо КВЕД – роздрібна торгівля косметичними засобами, а підприємець здійснює надання рекламних послуг. А також обрати систему оподаткування. Для реєстрації бізнесу Вам потрібно звернутись на консультацію до ЦНАП. Дякую.
06.04.2023 10:00:47 Важливо визначитись із формою господарювання: приватний підприємець чи юридична особа. Якщо приватний підприємець, то підібрати відповідний КВЕД та спланувати об'єми доходу і далі вибрати форму оподаткування, що є дуже важливо. Потім, здійснити похід до реєстратора. Якщо юридична особа, то потрібно протокол стосовно створення підприємства і тут варто визначитись із формою (ТОВ, ПП чи інше), далі Статут та визначитись із формою оподаткування, далі до реєстратора.
06.04.2023 11:48:54 Доброго дня. Оформіть ФОП 3 категорії
06.04.2023 15:24:58 Добрий день, для відкриття ательє, згідно законодавства, Вам потрібно приміщення (де Ви будете здійснювати підприємницьку діяльність) та реєстрація як фізичної особи-підприємця. Якщо плануєте брати найманих працівників, то Вам потрібно реєструватись платником єдиного податку на 2 групі, якщо будете працювати самостійно без залучання найманих працівників, можете реєструватись платником єдиного податку 1 групи. Різниця між групами єдиного податку: по-перше розмір єдиного податку, по-друге на 1 групі заборонено брати на роботу людей, на 2 групі можна прийняти на роботу до 10 людей одночасно по-трете розмір обсягу доходу протягом календарного року


В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

Від реальних користувачів
PRO консультантів
Всі консультанти
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

Отримайте консультацію

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470