Покупка товара с браком. Что делать?
Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Купила в Цитрусе телефон (айфон). Пользовалась приблизительно 1 месяц, ничего не беспокоило. После телефон начал быстро садиться. Проверила состояние батареи - 58%. Обратилась в магазин, мне отказались менять - так как прошло 14 дней и не известно, что я с ним делала. Убеждали что я купила новый телефон и это не их вина. Как сделать замену либо возврат телефона? Как притянуть к ответственности продавца за бракованный товар? Как защитить права покупателей?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
Найкраща відповідь
29.09.2020 11:28:43 На покупку вам выписана гарантия. В пределах гарантийного срока вы, согласно статье 8 Закона Украины "О защите прав потребителей", имеете право потребовать от продавца: пропорционального уменьшения стоимости товара; бесплатного устранения недостатков товара; возмещение расходов на устранение недостатков товара. Требования, заявленные до окончания гарантийного срока, подлежат обязательному удовлетворению. Для получения возмещения ущерба, связанного с приобретением некачественного товара, вам необходимо обратиться в "Цитрус" с претензией о компенсации. В претензии нужно расписать подробно: когда была совершена покупка, какие недостатки и спустя какое время были выявлены; обязательно сослаться на гарантийный срок и статью 8 Закона. Претензию подписываете, ставите дату подписания, и сдаете в магазин. На втором экземпляре вам обязательно должны поставить отметку о получении претензии. Если откажутся принимать претензию - отправляйте ее ценным письмом с описью на юридический адрес "Цитрус".
28.09.2020 13:46:12 По истечении 14к/дней с момента покупки возврат/замена возможны только по гарантии при установлении, в т.ч. и экспертизой, сущ-ых недостатков товара, которые возникли по вине производителя товара (продавца), или фальсификации товара (ст.8 ЗУ О защите прав потребителя), делают невозможным/недопустимым целевое использование товара, после ремонта такой недостаток проявляется снова по независимым от покупателя причин, вообще не может быть устранен, либо на его устранение требуется более 14 дн., либо ремонт делает товар совершенно другим, нежели предусмотрено договором. Продавец может проверить качество товара в течение 14 дн. или по договоренности сторон. При предъявлении требований покупатель должен предъявить продавцу чек, квитанцию и т.п., гарантийный талон, паспорт и т.п. Пишите заявление в 2-х экземплярах, прикладывайте документы на телефон. Продавец не имеет права отказать в рассмотрении заявления. Защита прав покуп-лей - в суд. порядке, либо через жалобу в террит. упр. защит потр.
28.09.2020 19:53:11 Доброго дня! Відповідно до закону про захист прав споживачів дійсно протягом 14 днів є право повернути товар. Втім, якщо протягом гарантійного терміну виявлено недоліки це також підстава для пред’явлення претензії . Наша юридична фірма займається схожими справами. Радимо підготувати письмову претензію та після отримання відмови звернутися до суду. Для належно захисту необхідно ознайомився із гарантійною документацією
Може бути цікаво
Схожі послуги та статті
отримати послугу
В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Безпечна угода
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!
Відгуки
Від реальних користувачів
ТОП 10
PRO консультантів
Всі консультанти
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!
Бонус
Отримайте консультацію
Важливо
Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine , резиденти Diia.City , перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали , працюємо у Польщі та Англії , перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку , задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
Новина
ПРАВОВА ПІДТРИМКА ДЛЯ УКРАЇНЦІВ ВІД КОНСУЛЬТАНТ
-
Новина
Вибір топового адвоката та майбутнє юридичних консультацій
-
Новина
CONSULTANT meetup: діджиталізація юридичного ринку
-
Новина
Інноваційний додаток для юридичної допомоги
-
Новина
Засновник "КОНСУЛЬТАНТ" Андрій Приходько очолив Комітет НААУ з питань цифровізації адвокатури
-
Новина
Юридиний маркетплейс представив Україну на міжнародному форумі ICT SPRING 2023 в Люксембурзі!
-
Новина
Штучний інтелект в юридичних послугах
-
Новина
Юридичний маркетплейс 'Консультант': Увійшов до Топ-10 Стартапів з Innovating Justice Challenge 2019
-
Новина
Інноваційний юридичний бізнес
-
Новина
Юридичний маркетплейс "КОНСУЛЬТАНТ" у Варшаві!
-
Новина
Річниця резиденства Diia.City
- Адреса Україна, м. Київ, 01601Б вул. Мечникова 2, пов. 10
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 0800337717